Toon posts:

Laptop in koffer gebouwd

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Best profi gedaan moet ik zeggen. aan de achterkant usb, ethernet, modem enzo... hij heeft er zelfs een hub in gebouwd

http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-Cupertino/5980/detail.html

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-Cupertino/5980/images/style_open.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-Cupertino/5980/images/cdr-600.jpg

Verwijderd

alleen die 2 kables naar de monitor hadden ze wel anders kunnen doen

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:16

Beyond

Dussssss.......

Het heeft wel wat.

Al het goeie.......

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Leuke mod hoor, maarree....

Hadden ze niet beter een handvat op die notebook kunnen schroeven??? Scheelt weer een paar kilo's. En het tiept en muist niet zo lekker denk ik met zo'n dikke hoge rand.... lekker voor je polsen en RSI en andere ellende

Maarre, nog steeds een mooie mod....

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

waar heeft hij dan ruimte voor z'n hub :?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
cool... dat wil ik ook!! :)

Audi A8 W12 6.0

• MaartenP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

Op woensdag 20 juni 2001 10:27 schreef cool0 het volgende:
waar heeft hij dan ruimte voor z'n hub :?
Misschien aan de achterkant, anders zou ik het ook niet weten. en hij zal dat ding wel uit elkaar hebben moeten schroefen om het er allemaal nog onder te krijgen.

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
alleen jammer dat het een apple is verder is ie vet kewl!

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 10:49 schreef BrammeS het volgende:
alleen jammer dat het een apple is verder is ie vet kewl!
Alleen wel jammer dat jij een hekel aan apple's hebt, wat een :r opmerking zeg. Ik ga toch ook niet bij elke windows post zeggen dat het jammer is dat het windows is... get a live!

over die hub:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-Cupertino/5980/images/port-600.jpg

Verwijderd

Functionaliteit boeit niet...hij ziet er leip uit, da's genoeg :)

Verwijderd

Very nice... kan misschien het idee wel verkopen.. ziet er echt profi uit...

Verwijderd

Ziet er mooi uit man!! Maar of het ook nut heeft :?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jammer van die kabels, maar wel een mooie 'kast' :)

Verwijderd

Ziet er goed uit, kom je nog eens met wat speciaals op je werk

Verwijderd

ik zat dus ff op die site te kijken en zag dus dit:Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-Cupertino/5980/images/airmac-s-on.jpg

het schijnt een 'Air-Mac' te zijn, maar ik vind het meer op een hightech-paddo lijken... en de naam doet weer denken aan schoenen....

Weet iemand wat dit is????

Edit:
en als je op dat plaatje klikt zie je dit:Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-Cupertino/5980/images/airmac600.jpg

• Bombonella
  • Laatst online: 24-07 10:03

Bombonella

En als de Bom valt....

Ziet er leuk uit,

maar het praktische nut ontgaat mij een beetje, ik zeul nu eenmaal vaak meer mee dan alleen mijn notebook en dan zou ik daarvoor alsnog een tas nodig hebben.
Tevens heb ik een hekel aan koffers, niet ergonomisch verantwoord...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 12:28 schreef Spike5000 het volgende:
ik zat dus ff op die site te kijken en zag dus dit:[afbeelding]

het schijnt een 'Air-Mac' te zijn, maar ik vind het meer op een hightech-paddo lijken... en de naam doet weer denken aan schoenen....

Weet iemand wat dit is????

Edit:
en als je op dat plaatje klikt zie je dit:[afbeelding]
dat is gewoon airport met wat photoshop werk, snap er zelf ook niks van. Maar z'n koffer is wel Airport ready, hij laat dat denk ik even zien omdat hij de ontvangst werkend heeft gekregen met zo'n koffer.
zo ziet airport basestation en airport kaart er in het echt uit:
Afbeeldingslocatie: http://a772.g.akamai.net/7/772/51/a50ca452a5ce00/www.apple.com/ibook/images/wirelessphoto1209072000.jpg

oh ja, in Japan heet het AirMac omdat de naam Airport niet mag in Japan.

Verwijderd

Het lijkt wel op zo'n ding die ze in films ook altijd hebben. :)
Ziet er wel stoer uit.

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 10:22 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

Hadden ze niet beter een handvat op die notebook kunnen schroeven??? Scheelt weer een paar kilo's. En het tiept en muist niet zo lekker denk ik met zo'n dikke hoge rand.... lekker voor je polsen en RSI en andere ellende

MZL Spyro
Volgens mij komt die rand mooi gelijk met het oppervlak van de laptop hoor. Dat zie je op de boenste 2 foto's toch bvb:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-Cupertino/5980/images/cdr-600.jpg

• _Cyber_
  • Laatst online: 02-08 22:22
Ik vind dit niet echt een mod, ik heb het idee dat dit zo de fabriek uit komt rollen........... Maar ziet er wel cool uit....... :9~

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

iig zeer mooi en ook zeker heel erg strak gedaan. De hoofdrden denk ik is, met een normale I-book kun je niet basketballen, met deze wel... die koffer ziet er lekker stevig uit :)

• Dromer
  • Laatst online: 13:09
Dit is nog is een mooie koffermod..
apple of niet.. deze is echt wel mooi..
heel netjes afgewerkt ook..
Cool.

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Op donderdag 21 juni 2001 00:20 schreef Feeree het volgende:

[..]

Volgens mij komt die rand mooi gelijk met het oppervlak van de laptop hoor. Dat zie je op de boenste 2 foto's toch bvb:
[afbeelding]
Het gaat niet om evt hoogteverschil tussen de koffer en de laptop, maar om de hoogte van het totaal. Die is normaal twee/drie centimeter, en nu dubbel zo hoog....Je polsen liggen dus in een grotere hoek omhoog.....

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• MICHIEL123
  • Niet online
hmmn doe mijn die laptop (gaat de behuizing teminste niet kapot zoals bij de gare dells *leuke laptop slechte kunstof behuizing*)

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 11:09 schreef MICHIEL123 het volgende:
hmmn doe mijn die laptop (gaat de behuizing teminste niet kapot zoals bij de gare dells *leuke laptop slechte kunstof behuizing*)
In dit geval is het niet echt nodig omdat de iBook de stevigste laptop is die er bestaat.
Zelfs de Harde schijf is met rubber gemonteerd etc...

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het geeft mij een beetje een secret agent idee. Harde schijf vervangen door een bom en klaar...

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
ERRUG MOOI !! wauw :)
alleen jammer dat het een apple is.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 14:43 schreef tbusquet het volgende:
alleen jammer dat het een apple is.
Ik word stront ziek van dit soort opmerkingen... zoals ik al eerder zei:
wat een :r opmerking zeg. Ik ga toch ook niet bij elke windows post zeggen dat het jammer is dat het windows is... get a live!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 10:37 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Het gaat niet om evt hoogteverschil tussen de koffer en de laptop, maar om de hoogte van het totaal. Die is normaal twee/drie centimeter, en nu dubbel zo hoog....Je polsen liggen dus in een grotere hoek omhoog.....

MZL Spyro
2 van die pols-ondersteuners (hoe noem je zo'n dingen?) gebruiken boven mekaar? :)

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 10:14 schreef sharky_k_ het volgende:
hij heeft er zelfs een hub in gebouwd
Uhm, je bedoeld hopelijk een USB-hub, want een netwerk hub zie ik niet zitten. Ook niet aan de achterzijde.... :(

• sjolmers
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

ERRUG MOOI!

mischienm zoiets es proberen met mijn p166 die hier nog ligt met grote scheur in de behuizing...

Greetz

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 13:29 schreef Feeree het volgende:

[..]

2 van die pols-ondersteuners (hoe noem je zo'n dingen?) gebruiken boven mekaar? :)
wristprotectors heet t.. klote naam maar das de enige tem die ervoor is [voorzover ik weet]

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
misschien zegt iedereen wel "jammer dat het een apple" is , omdat het zo jammer is :)

Wat moet je met een apple als verder overal de computers waar je verslagen e.d. op maakt Windows computers zijn ... dan past een Apple er niet echt goed tussen.

• CBA
  • Laatst online: 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Hmm wel een kompleet nutteloze mod

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

tis nieteens een mod, dit komt zo uit de fabriek zetten hoor !!! check de achteraansluitingen, das wel errug netjes

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 15:47 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
tis nieteens een mod, dit komt zo uit de fabriek zetten hoor !!! check de achteraansluitingen, das wel errug netjes
Het is wel een mod: merk computer/merk koffer. Er is er maar 1 van. Monitor connectie komt niet echt uit de fabriek. Die japanners doen alles.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 14:01 schreef CBA het volgende:
Hmm wel een kompleet nutteloze mod
Al die glazen/licht effecten mods hebben natuurlijk veel meer nut. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 13:56 schreef speed24 het volgende:
misschien zegt iedereen wel "jammer dat het een apple" is , omdat het zo jammer is :)

Wat moet je met een apple als verder overal de computers waar je verslagen e.d. op maakt Windows computers zijn ... dan past een Apple er niet echt goed tussen.
Hij is geen Pietje de buurman die een pc koopt om te kunnen tekstverwerken.
Office 2001 draait ook op Mac, for your information.

Verwijderd

Jammer dat het een Apple is >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 10:50 schreef FireTiger het volgende:
Jammer dat het een Apple is >:)
jammer dat jij niet grappig kan zijn :+

Verwijderd

Ik dol maar een beetje met je ;)

Verwijderd

Kewl!!! Issie ook kogelvrij? :)

• E-Vix
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Volgens mij komt dut dus wel gewoon uit een fabriek rollen. Lijkt me stug dat iemand zo netjes een logotje er uit kan frezen, en er dan nog zo'n, mooi plastic plaatje voor kan maken.
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-Cupertino/5980/images/sleeplamp600.jpg

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 11:31 schreef FireTiger het volgende:
Ik dol maar een beetje met je ;)
dat had ik al door :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 11:33 schreef Marlboro het volgende:
Kewl!!! Issie ook kogelvrij? :)
Ik zou het niet weten maar de echte iBook wel.
Alle Apple computers zijn gemaakt van kogelvrij plastic omdat het zo stevig/makkelijk is

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 11:52 schreef E-Vix het volgende:
Volgens mij komt dut dus wel gewoon uit een fabriek rollen. Lijkt me stug dat iemand zo netjes een logotje er uit kan frezen, en er dan nog zo'n, mooi plastic plaatje voor kan maken.
[afbeelding]
met de goede tools kan alles :)... toch is het een mod en geen verkoop artikel.

Je kan niet zonder Gamma
Dat zeg ik, Gamma

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Op woensdag 20 juni 2001 10:22 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

MZL Spyro
Als je die CD bekijkt zie je dat het een iBook is, en die heeft al een handvat |:(

Verwijderd

Gelukkig is iedere computer kogelvrij >:)

Kogelbestendig is weer een heel ander verhaal ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 15:19 schreef TheProspector het volgende:
Gelukkig is iedere computer kogelvrij >:)

Kogelbestendig is weer een heel ander verhaal ;)
kogelbestendig it is.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 12:49 schreef Straat het volgende:

[..]

Als je die CD bekijkt zie je dat het een iBook is, en die heeft al een handvat |:(
Afbeeldingslocatie: http://a772.g.akamai.net/7/772/51/94d559c1a88305/www.apple.com/ibook/images/specsphoto104272001.jpg

Ik zie geen handvat, zie jij er een?

• rambo-2001
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

en wat is het nut van deze mod ?
notebook is normaal gesproken toch al compact ,klein ,licht en plat ?
volgens mij maak deze mod het notebook alleen maar groter ,zwaarder en dikker

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:03

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Mooi, maar jammer dat het een i-book is. :+
Wat haat ik dat ding zeg, mijn oma heeft er 1 gewonnen bij de postcode loterij :o
Je kan lekker handig informatie uitwisselen tussen een i-book en pc's, aangezien een i-book geen diskdrive meer heeft.

De hd is ook verrot, maakt een heel hoog irritant geluid, ik dacht eerst dat het een fan was, maar toen ik de hd liet downspinnen was het geluid weg :r

Het enige waar dat ding mij misschien nuttig voor leek was divxjes afspelen op mijn tv, maar dat ding heeft geen video out, niet eens een exta vga-poort achterop. Nou kijk ik lekker divxjes met de laptop van mijn moeder op tv :)

Nog 1 keer: ik haat i-books! :r

:)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Ik vind deze toch leuker:

http://www.tweakers.net/nieuws/-505729

;)

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 16:40 schreef RenevdVeen het volgende:
Ik vind deze toch leuker:

http://www.tweakers.net/nieuws/-505729

;)
L :o L

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 13:00 schreef Gizz het volgende:
Mooi, maar jammer dat het een i-book is. :+
Wat haat ik dat ding zeg, mijn oma heeft er 1 gewonnen bij de postcode loterij :o
Je kan lekker handig informatie uitwisselen tussen een i-book en pc's, aangezien een i-book geen diskdrive meer heeft.

De hd is ook verrot, maakt een heel hoog irritant geluid, ik dacht eerst dat het een fan was, maar toen ik de hd liet downspinnen was het geluid weg :r

Het enige waar dat ding mij misschien nuttig voor leek was divxjes afspelen op mijn tv, maar dat ding heeft geen video out, niet eens een exta vga-poort achterop. Nou kijk ik lekker divxjes met de laptop van mijn moeder op tv :)

Nog 1 keer: ik haat i-books! :r

:)
Misschien omdat je niet zo slim bent?
Er zit wel VGA out en TV out op.

Dat je nog met een floppy drive werkt... dat is zo! outdated. Ik gebruik gewoon ethernet of een draadloos netwerk.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Op maandag 25 juni 2001 10:11 schreef sharky_k_ het volgende:

[..]

Misschien omdat je niet zo slim bent?
Er zit wel VGA out en TV out op.

Dat je nog met een floppy drive werkt... dat is zo! outdated. Ik gebruik gewoon ethernet of een draadloos netwerk.
Betaalt Apple jou om ze hier te promoten? ;)

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

>Misschien omdat je niet zo slim bent?
Troll

>Er zit wel VGA out en TV out op.
Niet op de versie die ik in mijn handen had, ik weet heus wel hoe dat eruit ziet |:(

>Dat je nog met een floppy drive werkt... dat is zo! outdated. Ik gebruik gewoon ethernet of een draadloos netwerk.

Ethernet zat niet ingebouwd en draadloos ding ook niet, dus als ik even iets wilde overzetten moet je dat eerst weer allemaal kopen. Handig een apparaat waarbij je standaard niet eens data kan uitwisselen en dat je eerst weer een paar 100 piek moet uitgeven voordat dat eindelijk kan. :r

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 11:16 schreef Gizz het volgende:
>Misschien omdat je niet zo slim bent?
Troll

>Er zit wel VGA out en TV out op.
Niet op de versie die ik in mijn handen had, ik weet heus wel hoe dat eruit ziet |:(

>Dat je nog met een floppy drive werkt... dat is zo! outdated. Ik gebruik gewoon ethernet of een draadloos netwerk.

Ethernet zat niet ingebouwd en draadloos ding ook niet, dus als ik even iets wilde overzetten moet je dat eerst weer allemaal kopen. Handig een apparaat waarbij je standaard niet eens data kan uitwisselen en dat je eerst weer een paar 100 piek moet uitgeven voordat dat eindelijk kan. :r
Alle iBook's hebben Ethernet. Als die laptop dat niet heeft is het geen iBook.

Alleen de nieuwste heeft ook VGA out en AV out is al van een jaar geleden.

Wie is er nou troll... Je weet niet hoe het werkt en dan meteen zeggen dat het slecht is. En dit topic gaat helemaal niet over hoe goed of slecht de iBook is.

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dan zal de postcode loterij wel een raar type ibook hebben verloot, want die ik in mijn handen heb gehad had alleen een ingebouwd modem en geen vga-out/video-out.

Maar laten we maar kappen want het gaat idd om die mod en niet over i-books zelf :+

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 12:09 schreef Gizz het volgende:
Dan zal de postcode loterij wel een raar type ibook hebben verloot, want die ik in mijn handen heb gehad had alleen een ingebouwd modem en geen vga-out/video-out.

Maar laten we maar kappen want het gaat idd om die mod en niet over i-books zelf :+
misschien is het geen iBook???

oudste ibook specs:
http://www.info.apple.com/info.apple.com/applespec/applespec.taf?RID=289
1 jaar oude iBook
http://www.info.apple.com/info.apple.com/applespec/applespec.taf?RID=397
nieuwste ibook (eigenlijk niet nodig maar tja, om rijtje af te maken)
http://www.info.apple.com/info.apple.com/applespec/applespec.taf?RID=404

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dit lijkt me meer iets wat echt door iemand bij Apple of iets dergelijks is gemaakt. Het formaat van de koffer is exact gelijk aan de maten van onderdelen van de laptop. Alles is te goed afgewerkt naar mijn idee, lijkt me niet zo maar een huis-tuin-en-keuken-knutsel-projectje... Tjek ook die aansluiting voor de nic en het modem.

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Op maandag 25 juni 2001 12:37 schreef sharky_k_ het volgende:

[..]

misschien is het geen iBook???
Geloof mij, mijn oma en de postcode loterij maar, het is toch echt een iBook :)

Maar we zouden het er niet meer over hebben he

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op zaterdag 23 juni 2001 15:25 schreef sharky_k_ het volgende:
[afbeelding]
Ik zie geen handvat, zie jij er een?
Deze gemodde iBook is nog de vorige versie en die had zoals je weet wel een handvat.
Beetje onzinnige mod trouwens. Het ding word er alleen maar groter en lomper van en dat wil je nou juist net niet met een laptop.

• MICHIEL123
  • Niet online
dit snap ik niet helemaal
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-Cupertino/5980/images/VPC600.jpg
wie kan me dit uit legge?
edit:
zal wel gek zijn of zie ik nu windhoos op een mac dat kon toch nie?

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Emulator, werkt erg traag.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 17:57 schreef Gizz het volgende:
Emulator, werkt erg traag.
valt best mee. Alles gaat best goed. Alleen geen spelletjes omdat 3d kaarten geen cross platform bios hebben ofzo, hardware matige 3d wordt dus niet ondersteund.

Je kan Virtual PC helemaal snel op een mac krijgen door het met Virtual PC te laten opstarten. (finder verplaatjs je door Virtual PC en in de resources maak je van Virtual PC eignlijk de finder) maar zonder deze hack is het ook behoorlijk snel.

edit:
dat is trouwens best vet. Je kan voordat je opstart selecteren met welke partitie je wilt opstarten.

• MICHIEL123
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 20:45 schreef sharky_k_ het volgende:

[..]

valt best mee. Alles gaat best goed. Alleen geen spelletjes omdat 3d kaarten geen cross platform bios hebben ofzo, hardware matige 3d wordt dus niet ondersteund.

Je kan Virtual PC helemaal snel op een mac krijgen door het met Virtual PC te laten opstarten. (finder verplaatjs je door Virtual PC en in de resources maak je van Virtual PC eignlijk de finder) maar zonder deze hack is het ook behoorlijk snel.

edit:
dat is trouwens best vet. Je kan voordat je opstart selecteren met welke partitie je wilt opstarten.
dat heb je ook met een security kaart *ff heel lomp gezegd dat je dus linux kan draaien op een mac?*

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 02:56 schreef MICHIEL123 het volgende:

[..]

dat heb je ook met een security kaart *ff heel lomp gezegd dat je dus linux kan draaien op een mac?*
Linux is geen emulator. Wat bedoel je?

Verwijderd

mmm :9~ wil ik ook :)

• mullah
  • Laatst online: 28-05 12:26
offtopic:
voorzover ik weet werkt de vga out van de ibook alleen als je een speciale kabel in de av-out plugt (de 2001/2002 ibook dan)
daarom verkopen ze ook een aparte kabel daarvoor >:)

opmerkingen as usual zonder garantie... dus echt zeker weet ik het niet, heb zelf namelijk geen ibook

Waarom ze bij apple niet wat meer verschillende kasten verkopen (vergelijk met de nintendo64 kant en klare pikachu casemod) om de uniekheid van een ibook wat op te voeren...
uiteindelijk is het maar een anders gespoten plastic kastje, of een ander plastic doosje om de hardware.

en waarom ze dat niet met de pc's doen?

Aan de andere kant, meer werk voor casemodders :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

sorry, maar ik snap even niet waarom dit 9 maanden oude topic omhooggeschopt is?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.