Toon posts:

mas storage controller? wieowie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie wil ff voor mij een link plaatsen voor de 'mas storage controller' dirver... je mag hem me ook mailen... als ik hem maar snel heb.. pleaze hel me

m'n cd is pleite dus

Verwijderd

OK:

Search misschien gebruikt?

WELKE Mass storage controller? er zijn er 1000enden!

En dude.....: Relax man!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:13
Ligt eraan welke "mass storage controller" je hebt...
Bedoel je je mobo-controller?? of een losse controller??

Bij mobo controller: als je een VIA southbridge hebt, dan kan je gewoon de VIA 4-in-1 drivers gebruiken. Meeste andere zitten std in Windoze, dus dan heb je een Windoze CD nodig.

Heb je een losse controller (Promise fasttrak oid), dan moet je naar de site van de fabrikant gaan...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
oh ja sorry vergeten voor de asus a7v... ;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

A7V? 100 procent zeker de Promise-drivers. Dit zijn de drivers ervoor: ftp://ftp.promise.com/Controllers/IDE/Ultra66/UltraFamily/U100d160b32.zip

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Zucht

www.asus.com

Komop zeg |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 10:14 schreef Flipke het volgende:
Zucht

www.asus.com

Komop zeg |:(
Kom op zeg? Niemand is perfect zeg.. enne het forum is toch bedoeld om elkaar te helpen bij problemen e.d. dus ga alstjeblieft jezelf vervelen als je graag mensen wil afkraken

Verwijderd

Jah sorry, daswaar, maardit was toch wel een beetje een missertje ofnie? :P Tis ook pas 10:15uur misschien is het dat :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 10:17 schreef Flipke het volgende:
Jah sorry, daswaar, maardit was toch wel een beetje een missertje ofnie? :P Tis ook pas 10:15uur misschien is het dat :)
Tja dat is het zeker :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 10:14 schreef wildhagen het volgende:
A7V? 100 procent zeker de Promise-drivers. Dit zijn de drivers ervoor: ftp://ftp.promise.com/Controllers/IDE/Ultra66/UltraFamily/U100d160b32.zip
Het is voor de 'PCI Mass Storage Controller'

en deze werkt niet maar het zou wel aan mij liggen dat ik het niet de volledig naam heb gepost... ;) ik heb weer te veel haast en hoofdpijn :o

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
gewoon ff de laatste VIA-4-in-1 drivers erop knallen... kan je vinden in de meuktracker...

Verwijderd

Neee..je moet ze halen van de site www.asus.com.tw en daar kijken onder product met dat type moederboard. Er staat een directe link bij Download the Latest Promise ATA 100 drivers. En die werken wel! :Z

Verwijderd

yep, dat zijn de ata100 drivers, ff instaleren, en dan in je bios de ata100 aanzetten, en je kan lekker je ata schijven gebruiken
http://www.asus.com.tw/products/motherboard/driver_ide.html
Pagina: 1