For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Dat icoontje kan je makkelijk in de help van TB vinden en anders is het nog wel duidelijk door de tooltip van de kolom waar 't bij hoort. Vast iets met prioriteit ofzo.
Dat verspringen, weet je zeker dat je geen sneltoetsen activeert?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Lijkt me niet, ik type gewoon tekst zoals ik hier nu ook doe. Werk al jaaaaren met TB, nog nooit gebeurd. Na die laatste W10 update is het er. Hele systeem vind ik trouwens iets buggier sinds die updateHero of Time schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:23:
Dat icoontje kan je makkelijk in de help van TB vinden en anders is het nog wel duidelijk door de tooltip van de kolom waar 't bij hoort. Vast iets met prioriteit ofzo.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Verwijderd
Beste,
Ik heb net hetzelfde probleem, zeer eigenaardig.
Die tekens komen er volgens mij omdat tijdens het verspringen naar het hoofdscherm enkele toetsen indrukt en effect heeft op de mails.
Bij mij al vaak mails weggedaan zonder dit te doen, maar enkele toesten tijdens het verspringen.
Geen flauw idee waarom dit gebeurt maar is super vervelend!!!!
Iemand een oplossing?
Ik heb net hetzelfde probleem, zeer eigenaardig.
Die tekens komen er volgens mij omdat tijdens het verspringen naar het hoofdscherm enkele toetsen indrukt en effect heeft op de mails.
Bij mij al vaak mails weggedaan zonder dit te doen, maar enkele toesten tijdens het verspringen.
Geen flauw idee waarom dit gebeurt maar is super vervelend!!!!
Iemand een oplossing?