Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thunderbird doet raar (Windows 10)

Pagina: 1
Acties:

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 13:43

MrMarcie

CFMoto 450MT

Topicstarter
Volgens mij na de laatste major update van Windows 10 van vorige wek doet mijn Thunderbird raar, maar misschien lihgt het ergens anders aan.

Als ik een bericht type springt ie opeens naar hoofdscherm (waar al je emails staan) . Dus van ene (popup) scherm naar andere, zeer vevelend.

ZIe dan ook bij sommige berichten een rood iccontje voor staan (zie afbeelding), wat is dat?
Afbeeldingslocatie: http://s26.postimg.org/pqncjh2u1/errors.jpg

Hoe los ik dat verspringen op, ik snapt er niks van.

Ben al naar alternatieven aan het zoeken maar vind ze niet, zijn allemaal betaald of worden ook niet meer doorontwikkeld. Toch maar dat Windows 10 mail proberen dan?

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 21:56

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat icoontje kan je makkelijk in de help van TB vinden en anders is het nog wel duidelijk door de tooltip van de kolom waar 't bij hoort. Vast iets met prioriteit ofzo.

Dat verspringen, weet je zeker dat je geen sneltoetsen activeert?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 13:43

MrMarcie

CFMoto 450MT

Topicstarter
Hero of Time schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:23:
Dat icoontje kan je makkelijk in de help van TB vinden en anders is het nog wel duidelijk door de tooltip van de kolom waar 't bij hoort. Vast iets met prioriteit ofzo.

Dat verspringen, weet je zeker dat je geen sneltoetsen activeert?
Lijkt me niet, ik type gewoon tekst zoals ik hier nu ook doe. Werk al jaaaaren met TB, nog nooit gebeurd. Na die laatste W10 update is het er. Hele systeem vind ik trouwens iets buggier sinds die update :-(

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Verwijderd

Beste,

Ik heb net hetzelfde probleem, zeer eigenaardig.
Die tekens komen er volgens mij omdat tijdens het verspringen naar het hoofdscherm enkele toetsen indrukt en effect heeft op de mails.
Bij mij al vaak mails weggedaan zonder dit te doen, maar enkele toesten tijdens het verspringen.

Geen flauw idee waarom dit gebeurt maar is super vervelend!!!!

Iemand een oplossing?