Toon posts:

Hoge temps op asus mobo's???

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eeeh temperaturen op abit mobo's zijn altijd lager....kunnen meer mensen dit bevestigen???

Ik vind het namelijk behoorlijk kl*te dat mijn waterkoeling (wel 15graden verschil) niet onder de 40graden komt!! hoe laag ik de proc/volt ook zet... Maar naarmate ik hoger kom stijgt ie niet meer zo hard...da's wel lekker!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 09:19

Tubby

or not to be

Mijn Abit Kt7 met duron650@900@1.85v met daarweer op een Maze-2-2 geeft een temp van 35graden (stressed), nou geeft een duron minder watt dan een t-bird maar toch, 15graden is veel... :7

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Verwijderd

Topicstarter
hey tubby....

Ja ik snap hetniet, maar ik heb wel altijd hoger gezete op mijn asus mobo!!!

Gaat het goed met het inbouwen van je radiator??? hebbie mijn pics gezien???

Iwan

Verwijderd

Yup, van de temp bij ASUS mobo's klopt geen ene bal. Maar dan ook helemaal niks. Ik heb het meegemaakt dat de werkelijke temp 17 graden LAGER lag dan de temp die door de mobosensor aangegeven werd. (temp gemeten dmv een LM35 sensor onder tegen de proc. Die dingen zijn +/- 0.5 graad nauwkeurig. Nu de sensor lekker geisoleerd is dmv een stuk piepschuim geeft-ie vrolijk 53 graden aan. Oftewel, ik vermoed dat de hitte van de VRM module via het groundplane in het mobo bij de sensor kan komen.

Verwijderd

Topicstarter
Zie je wel...

Thanx Dabit!!!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 09:19

Tubby

or not to be

Ja, ik heb de pics gezien, ziet er allemaal goed uit moet ik zeggen :) . Maar ik ben nog aan het passen en meten, het spulletje moet namelijk allemaal in een midi tower komen 8-)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-08 22:06

scorpionv

This space for rent

Klopt idd, is hier ook zo. Mijn temperatuur ligt ook default een graad of 10 te hoog.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Pagina: 1