Ik zoek een?
Stereo luidsprekers
Wat is je budget?
Max €1200 tweedehands
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren: denk aan Pink Floyd, Stones, The Doors, Radiohead, Muse..
De versterker die ik heb is een Denon PMA1080r. Deze ben ik van plan te behouden.
Momenteel heb ik een paar Pied Piper en een paar Chartwell LS3/5a. De Pied Pipers vind ik veel te fel en niet in balans. De Chartwell's klinken erg fijn, maar de bass weergave vind ik simpelweg te minimaal.
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn ogen zijn gevallen op de volgende tweedehands luidsprekers:
B&W CDM9NT
B&W Matrix 802
B&W Matrix 803
B&W Matrix 804
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand ervaringen met de luidsprekers en kan deze de klankmatige verschillen aanduiden?
Ik zoek een paar luidsprekers die de muziek zo min mogelijk kleuren, dus neutraal klinken. Met het budget verwacht ik een leuk paar tweedehands luidsprekers te vinden. Maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Over alle 4 bovenstaande luidsprekers heb ik positieve (erg) reviews gelezen.
Daarnaast sta ik open voor andere suggesties
Stereo luidsprekers
Wat is je budget?
Max €1200 tweedehands
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren: denk aan Pink Floyd, Stones, The Doors, Radiohead, Muse..
De versterker die ik heb is een Denon PMA1080r. Deze ben ik van plan te behouden.
Momenteel heb ik een paar Pied Piper en een paar Chartwell LS3/5a. De Pied Pipers vind ik veel te fel en niet in balans. De Chartwell's klinken erg fijn, maar de bass weergave vind ik simpelweg te minimaal.
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn ogen zijn gevallen op de volgende tweedehands luidsprekers:
B&W CDM9NT
B&W Matrix 802
B&W Matrix 803
B&W Matrix 804
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand ervaringen met de luidsprekers en kan deze de klankmatige verschillen aanduiden?
Ik zoek een paar luidsprekers die de muziek zo min mogelijk kleuren, dus neutraal klinken. Met het budget verwacht ik een leuk paar tweedehands luidsprekers te vinden. Maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Over alle 4 bovenstaande luidsprekers heb ik positieve (erg) reviews gelezen.
Daarnaast sta ik open voor andere suggesties