Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk als ontwikkel computer voor progammeren C/C++, plus allerlei daaraan gerelateerde (office) zaken. Heb over het algemeen veel programma's openstaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000,- (zal het zeer waarschijnlijk zelf in elkaar zetten).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gok dat ik de dvd speler overzet, maar dat is het dan ook wel, maar voor die twee tientjes koop ik misschien ook wel een nieuwe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat grootste bottleneck momenteel het compilen is ga ik voor een snelle processor, SSD en redelijk wat geheugen.
Ik heb redelijk bewust voor een H170 chipset gekozen vanwege de iets grotere/bredere mogelijkheden.
Heb nu voor deze boxed 'K' versie gekozen omdat deze wat beter beschikbaar lijkt te zijn (en die paar euro het niet zullen zijn.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat betreft processor zit ik toch wel aan intel vast. Rest is minder boeiend.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voornaamste bij-eis is stilte, daarom ook voor een redelijk stille koeler en voeding gekozen (welke waarschijnlijk een beetje overkill is).
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk een reality check om te zien of alles ''past", en daarnaast zijn alle opmerkingen/aanbevelingen welkom, ik heb redelijk uit de losse hand zaken bijeen gezocht.
Voornamelijk als ontwikkel computer voor progammeren C/C++, plus allerlei daaraan gerelateerde (office) zaken. Heb over het algemeen veel programma's openstaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000,- (zal het zeer waarschijnlijk zelf in elkaar zetten).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gok dat ik de dvd speler overzet, maar dat is het dan ook wel, maar voor die twee tientjes koop ik misschien ook wel een nieuwe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat grootste bottleneck momenteel het compilen is ga ik voor een snelle processor, SSD en redelijk wat geheugen.
Ik heb redelijk bewust voor een H170 chipset gekozen vanwege de iets grotere/bredere mogelijkheden.
Heb nu voor deze boxed 'K' versie gekozen omdat deze wat beter beschikbaar lijkt te zijn (en die paar euro het niet zullen zijn.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat betreft processor zit ik toch wel aan intel vast. Rest is minder boeiend.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voornaamste bij-eis is stilte, daarom ook voor een redelijk stille koeler en voeding gekozen (welke waarschijnlijk een beetje overkill is).
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk een reality check om te zien of alles ''past", en daarnaast zijn alle opmerkingen/aanbevelingen welkom, ik heb redelijk uit de losse hand zaken bijeen gezocht.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 389,90 | € 389,90 |
| 1 | Gigabyte GA-H170-HD3 | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 162,95 | € 162,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 962,15 | |