Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Tekstbewerken. En niet een klein beetje, veel. Het is eigenlijk gewoon een computer die wordt gebruikt als werkomgeving. Er staan wat internettabs open, stuk of 10 tegelijk en daarnaast een mail en Word. Dit moet na 5 jaar nog allemaal zonder haperingen kunnen. Sowieso moet er een SSD-tje in, die kan er standaard inzitten of wordt er in gezet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €500. Liever nog minder, en dan het liefst inclusief SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD, en gewoon een goeie PC om op te werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen. Stil is fijn, is niet een must.
Ga je overklokken?
Nein.
Wat verwacht je van ons?
Het liefst een goeie pc waar ik 5 jaar mee vooruit kan. Het hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, maar wel een goeie koop. Zelf bouwen ben ik niet zo goed in, al zou ik een SSD-tje kunnen plaatsen. Het liefst dus een standaard desktopje. Hoe krijg ik zoveel mogelijk bang-for-buck?
ALVAST BEDANKT!
Tekstbewerken. En niet een klein beetje, veel. Het is eigenlijk gewoon een computer die wordt gebruikt als werkomgeving. Er staan wat internettabs open, stuk of 10 tegelijk en daarnaast een mail en Word. Dit moet na 5 jaar nog allemaal zonder haperingen kunnen. Sowieso moet er een SSD-tje in, die kan er standaard inzitten of wordt er in gezet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €500. Liever nog minder, en dan het liefst inclusief SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD, en gewoon een goeie PC om op te werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen. Stil is fijn, is niet een must.
Ga je overklokken?
Nein.
Wat verwacht je van ons?
Het liefst een goeie pc waar ik 5 jaar mee vooruit kan. Het hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, maar wel een goeie koop. Zelf bouwen ben ik niet zo goed in, al zou ik een SSD-tje kunnen plaatsen. Het liefst dus een standaard desktopje. Hoe krijg ik zoveel mogelijk bang-for-buck?
ALVAST BEDANKT!
[ Voor 16% gewijzigd door ricktr op 17-11-2015 09:56 ]