GTX 680 evt upgraden naar R9 290?

Pagina: 1
Acties:

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:38
Hey hey hey beste tweakers!

Ik zoek een?
[i]Videokaart, ik ben van plan te upgraden maar wil niet al teveel geld uitgeven[i]

Wat is je budget?
Ik wil rond de 100 euro bij leggen

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Alles behalve reference [i]

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

-Intel Core i5 2500k @stock speed
-12GB DDR3 RAM 1866MHZ
-MSI GTX680 Lighting 2GB
-Coolermaster RS-600 PSU (600W)

Ik zie geregeld een R9 290 langs komen op V&A en ik hoop nog ongeveer 130-140 euro voor mijn GTX 680 te kunnen krijgen. Dan denk ik persoonlijk dat het een leuke upgrade is voor ongeveer 80 euro. Wat is jullie mening hierover? Is er misschien een betere mogelijkheid (680 in SLI?)

Ik hoor het graag :)

Verwijderd

Bijna alle typenummers van Coolermaster beginnen met RS, van bagger tot platinum. Graag even het volledige typenummer.
Een enkele gpu heeft de voorkeur boven sli of cf. Een R9 290, of wellicht een GTX 780, is dan een goede keuze.

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:38
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:57:
Bijna alle typenummers van Coolermaster beginnen met RS, van bagger tot platinum. Graag even het volledige typenummer.
Een enkele gpu heeft de voorkeur boven sli of cf. Een R9 290, of wellicht een GTX 780, is dan een goede keuze.
Oke, is het misschien een idee om dan mijn GTX 680 gewoon te overclocken samen met de i5?
Mijn PSU is trouwens een RS-600-ASAA (Hopelijk is dit wel goed)

Verwijderd

Je voeding is al aardig op leeftijd en kan voor een 600 watter maar 456w op 12v leveren. Kwalitatief was het al geen uitblinker in 2006. Deze vervangen zou geen kwaad kunnen en zeker als je de boel wil gaan overklokken.