Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs Drent
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-05 15:24
Hallo,

Sinds vandaag werkt mijn touchpad niet meer van mijn laptop. De touchpad stopte er opeens mee terwijl ik gewoon op chrome zat. Ik heb de laptop opnieuw opgestart en voor de eerste paar seconden doet de touchpad het maar daarna houd ie ermee op. Dit is elke keer als ik hem opnieuw opstart.

Mijn muis werkt gewoon ermee. Ook heb ik geprobeerd de asus smart gestures standaardinstellingen te doen en alle standaard asus programma's te updaten.

Er is geen sprake van fysieke schade, ook heb ik de laptop pas 2-3 maanden.

Is dit op te lossen of moet ik hem opsturen? Ik heb m bij campusshop vandaan dus opsturen zou geen probleem moeten zijn.

Alvast bedankt

EDIT:
Het blijkt dat asus bij FN+F9 de touchpad disabled, gefixt dus...

[ Voor 5% gewijzigd door Mathijs Drent op 17-11-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klinkt als een instelling dat de touchpad uitzet via software en het tooltje wat dat regelt start wat later op. Omdat je een externe muis gebruikt, denk ik dat je een instelling hebt dat de touchpad uitschakeld als die gevonden wordt. Zie je een ballonnetje verschijnen met de melding hierover als je de muis loskoppeld en/of weer aansluit?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs Drent
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-05 15:24
Nee die zie ik niet, dit gebeurt ook als ik de muis niet heb aangesloten. Wel staat er bij het icoontje van Asus smart gestures een rood kruisje, verder krijg ik daar geen popup over