Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, o.a. ARK, Splintercel, World of Tanks op 1080p en misschien wat nieuwe games die ik met mijn gtx550 niet kan spelen.
Soms een virtual machine en wat Netbeans.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD : Samsung 850 256 GB
HD : 2 TB WD 7200rpm
Samsung monitor 1080p.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik haal mijn huidige kast leeg vandaar dat ik mijn ssd en HD mee neem. Voor de rest gaat hij misschien naar een kennis die er wat aan heeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar ASUS, omdat ik daar zelf goede ervaringen mee heb.
Kast is ook al besloten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt in de kast te staan dus als het een stofzuiger wordt is dat niet prettig.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien ik niet ga overklokken en mijn nieuwe systeem een jaar of 4 mee moet gaan vraag ik mij af of mijn keuze de juiste is.
Tevens geheugen / moderbord combi is een vraagteken, een goedkoper moderbord met langzamer geheugen heeft dat impact op het totale systeem, wat goedkoper met dezelfde prestaties is natuurlijk niet erg.
Gamen, o.a. ARK, Splintercel, World of Tanks op 1080p en misschien wat nieuwe games die ik met mijn gtx550 niet kan spelen.
Soms een virtual machine en wat Netbeans.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD : Samsung 850 256 GB
HD : 2 TB WD 7200rpm
Samsung monitor 1080p.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik haal mijn huidige kast leeg vandaar dat ik mijn ssd en HD mee neem. Voor de rest gaat hij misschien naar een kennis die er wat aan heeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar ASUS, omdat ik daar zelf goede ervaringen mee heb.
Kast is ook al besloten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt in de kast te staan dus als het een stofzuiger wordt is dat niet prettig.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien ik niet ga overklokken en mijn nieuwe systeem een jaar of 4 mee moet gaan vraag ik mij af of mijn keuze de juiste is.
Tevens geheugen / moderbord combi is een vraagteken, een goedkoper moderbord met langzamer geheugen heeft dat impact op het totale systeem, wat goedkoper met dezelfde prestaties is natuurlijk niet erg.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 236,91 | € 236,91 |
| 1 | Asus B150 PRO GAMING D3 | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 357,95 | € 357,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Corsair Dominator Platinum CMD8GX4M2B3200C16 | € 101,69 | € 101,69 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 88,95 | € 88,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.027,35 | |