Toon posts:

[Suggestie] Spoiler tags in Artikel reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het eigenlijk al, iets wat ik al langer mis maar tot nu toe steeds vergeet te vragen, kunnen we spoiler tags krijgen in Artikel-reacties?

Ik reageer bijvoorbeeld net op een Artikel over COD waar het in de reacties (in meer algemene vorm) gaat over kwaliteit van en bugs in recente games, maar om een serieuze bug aan te geven moet ik een stukje verhaal van GTA spoilen, niet geweldig, dus zou ik graag spoiler tags gebruiken zoals ze ook op het forum bestaan:

spoiler:
Dit dus

Misschien een idee voor een volgende .Plan iteratie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat ziet eruit als een featurerequest. :)

Lieve Adjes => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 11:37
Ik vind die tags juist weer ondingen, maar goed. GTA is al 1-2 jaar uit, daar lijken mij geen spoilertags meer voor nodig?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Señor Sjon schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:05:
Ik vind die tags juist weer ondingen, maar goed.
Vanwege de functionaliteit of vanwege het design? Ik zie ze op het forum genoeg toegepast worden en ik vind ze zeker nuttig in die gevallen en kan me absoluut voorstellen dat ze op de Frontpage ook nuttig zijn. Enige nadeel aan de tags is dat de poster ook door moet hebben dat spoilertags nodig zijn :p . Design heb ik met custom CSS aangepast :Y)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah natuurlijk, excuus, dank Dirk.

Senor Sjon; Het is een mooie feature om er in te hebben, er valt te discussiëren of ze in mijn geval nodig waren geweest (hoewel ik zelf vind van wel, al is een spel 5 jaar oud, ga ik alsnog niet zomaar uit de doeken doen hoe het verhaal van een spel in elkaar steekt, grote kans dat ik het dan verpest voor mensen die misschien een volgende steam sale of verjaardag ofzo dat spel krijgen) maar punt is dat er ook artikelen over recente spellen (en natuurlijk ook allerhande andere onderwerpen) zijn waar mensen misschien spoiler tags om een deel van hun reactie willen zetten.