Toon posts:

PS 3 loopt vast tijdens menu selecteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen

Zal beginnen met de zeggen dat ik hier nieuw ben, nieuw op dit forum en nieuw in het hele PS gebeuren

Gisteren een 2dehands ps3 aangekocht incl 2 controllers, laadstation en enkele games

Wat is nu het probleem. Telkens ik aan het gamen ben en bv tijdens Gta iets in het menu wil selecteren (instelling veranderen ofzo) begint het ganse systeem door te slaan. Ook bij fifa heb ik dit.

Soms zelf bij het opstarten van de PS (alles gaat dan razendsnel tussen de verschillende soorten menus)
Alsof ik zeg maar constant op pijltje naar onder of boven zou blijven drukken.

Bij alletwee de controllers hetzelfde probleem. Zowel aangesloten aan de usb kabel als los.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik een oude hdmi kabel "teruggevonden" heb. Kan dit het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeuas1912
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
Zou kunnen, ik weet niet of je nog een nieuwe HDMI kabel heb liggen dat even proberen. Anders light het aan je controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net om een nieuwe hdmi kabel geweest. Probeer het straks eens
Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Als je spelletjes op dvd hebt en deze zijn vies (vette vingers oid) of beschadigd (krassen oid), dan kan je tijdens het spelen allerlei problemen en vastlopers krijgen ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zoals jij het omschrijft acht ik de kans groot dat je óf te ver weg zit (maar dat is bij de PS3 op een afstand waarop gamen niet meer mogelijk is) of dat de chip voor de BT/Wifi niet goed meer is. Je kunt hem openmaken en de zwarte draad loshalen en opnieuw connecteren met het moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1