Iphone 5s 'toegangscode' probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:34
Laatst was er bij ons iemand langsgekomen om een iPhone 5s die ik namens mijn vriendin verkoop. Hierbij hadden ze touch ID en toegangscode al ingesteld. Afijn,
dus ik proberen de iPhone 5s in DFU te recoveren. Niet alleen liep dat op een mislukking uit, (de iPhone vraagt nog steeds op toegangscode), ik krijg bij overmaat van ramp het toestel niet meer uit met de 'UIT' knop. Hij gaat simpelweg NIET meer uit. Hoe kom ik dan in DFU? Wanneer ik de iPhone herstart (home en UIT knop) begint hij met 'u iPhone is 1 minuut geblokkeerd'.
Radeloos. Iemand hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Dus als ik 't goed begrijp, heb jij (of je vriendin) toegestaan, dat iemand, die langs komt, om 'n telefoon uit te proberen, die hij vervolgens niet koopt, TouchID en 'n toegangscode op 't toestel instelt?
En er is nu geen enkele mogelijkheid, om met die persoon contact op te nemen en hem/haar te vragen, dit weer te herstellen? Email via Marktplaats of hier, DM, WhatsApp, bellen, whatever, jullie zullen toch ook contact gehad hebben, om 'n afspraak te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famemonster
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-09 19:35
Ik zie nu een "Even Apeldoorn bellen.."-reclame voor me.

Even ontopic:
Marly schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:52:
Dus als ik 't goed begrijp, heb jij (of je vriendin) toegestaan, dat iemand, die langs komt, om 'n telefoon uit te proberen, die hij vervolgens niet koopt, TouchID en 'n toegangscode op 't toestel instelt?
En er is nu geen enkele mogelijkheid, om met die persoon contact op te nemen en hem/haar te vragen, dit weer te herstellen? Email via Marktplaats of hier, DM, WhatsApp, bellen, whatever, jullie zullen toch ook contact gehad hebben, om 'n afspraak te maken?
Dit lijkt me de snelste oplossing, de iPhone is waarschijnlijk geblokkeerd vanuit Apple omdat je een X aantal keer geprobeerd hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Als je het toestel wilt forceren naar recovery mode kan je hiervoor RecBoot gebruiken, hierna kan je het toestel herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:34
Marly schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:52:
Ja het klinkt als een slechte grap.. Het ging om een buitenlandse man die ervan overtuigd was dat zijn vrouw vier keer nul had ingevoerd. Berichten aan mijn kant die anders aangaven resulteerde in hard stem geluid :0 uiteindelijk is het godzijdank gelukt om de telefoon in DFU te krijgen :')