An error occurred while starting the X11 server

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:15
Hallo,
Ik heb van week een nieuwe programma gedownload Genaamt slimmetree
Nu krijg ik elke keer als ik het programma opstart deze melding in het scherm

An error occurred while starting the X11 server: "Failed to activate core devices."

En daarna wordt het programma afgesloten.

Wat kan ik hieraan doen? want zou graag deze game met mijn vrienden willen spelen

Ik heb de mac variant gedownload...

[ Voor 5% gewijzigd door Soppyscroll op 16-11-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als ik zoek naar slimmetree kan ik niks vinden. Heb je misschien een link?

Wat zegt de installatiehandleiding van het spel? Wat heb je zelf gezocht en gevonden? Wat heb je geprobeerd en wat werkte niet? Wat zijn de specificaties van je computer? Welke versie van OS X draai je?

Als je deze informatie kunt vertellen kunnen we je beter helpen, en komen we niet aanzetten met oplossingen die je al hebt geprobeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 16-11-2015 17:09 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Excuses het heet.
http://slimetree.net/?base=main

Het programma draait op mac via wineskin (hier ben ik al achter gekomen nadat ik het pakketinhoud heb uitgelezen.

Ik werk op een macbook pro 13 inch medio 2012 met 2,5 GHz Intel Core i5, Intel HD Graphics 4000 1536 MB, 8 GB 1600 MHz DDR3 en Kingston Hyper X 250GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En welke versie van OS X draai je? Wineskin heeft pas geleden een aantal updates gekregen zodat het werkt op El Capitan. Als dat het geval is, is het wellicht handig om de makers van Slimetree te vragen te upgraden naar de laatste versie, of dit zelf te doen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
ik draai inderdaat op El Capitan.

Op welke makkelijkste mannier kan ik dit zelf doen? want het kan denk ik nog wel tijdje duren dat hun het oplost ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Het is gelukt. heb in het de wineskin in het systeem geupdate waardoor hij weer werkt.
Pagina: 1