Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

cheap 2dehandsje met een meer dan gemiddeld scherm gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Narc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 09:16
Wat ga je met je laptop doen?
Op de bank en in bed series streamen van een NAS. De schermkwaliteit vind ik het belangrijkste, rijke kleuren, hoge brightness en hoge contrast- en zwartwaarden. IPS valt waarschijnlijk buiten budget, maar tips voor een goede TN-panel zijn welkom. De schermdiagnonaal vanaf 11" tot 15".

Het mag best een oud beestje zijn, maar dual-core (geen atom) is wel een must. Youtube op 720p moet kunnen zeg maar :) Een accu met wat capaciteit zou ook wel lekker zijn (2 uur levensduur minimaal).

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Voorkeur voor Win10. Heb nog een Win7 licentie op de plank, dus OS maakt niet zoveel uit. Beetje surfen (tweakers) via Firefox en VLC voor serietjes :)

Wat is je budget?
150?

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nope.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb gekeken naar de 8570w, maar die is nog riant buiten budget. Ik heb zelf een EEE PC 901 nu en die heeft gek genoeg best goede kijkhoeken en kleurweergave. Ik vind Atoms alleen altijd te weinig power hebben. Ik struin al jaren V&A af en koop af en toe een projectlaptopje. Heb er nog nooit eentje getroffen waarvan het scherm een beetje ok was. Alle tips zijn welkom :)