May the force be with you!!
Iemand heeft het toch al wel online gespeeld?? Hoe hebben jullie dat gedaan??
Skywalker
Skywalker
Verwijderd
Hij zal waarschijnlijk wel een firewall hebben, of een internet-server, en aangezien de poorten nog niet bekent zijn....Op woensdag 20 juni 2001 09:48 schreef Skywalker het volgende:
Hoi,
Ik speel al een paar dagen Operation Flashpoint, en nu wou ik gisteravond met een vriend even via het internet spelen. Dus hij zet een game op en ik probeer door zijn IP in te kloppen bij hem binnen te komen. Dit lukte niet!Is dit bij iemand al gelukt, en hoe heb je dat dan gedaan.
P.S. Ik heb nog niks gemerkt van die FADE beveiliging
Waarschijnlijk zit die fade beveiliging nog niet in de Beta!
Verwijderd
Fade is Engels voor 'vervaging'.Op woensdag 20 juni 2001 13:13 schreef Coolie het volgende:
wat is fade?
Het is de nieuwe beveiliging die bij OFP zit. Als je een illegale kopie hebt dan gaat het spel zelf opties niet meer toegangelijk maken. Je kan het niet meer gebruiken tenzij je hem koopt.
Klopt, maar kan niemand mij vertellen hoe ze de multiplayer game hebben gespeeld?? Ik zie overal plaatjes staan van mulitplayer games en ik wil graag weten hoe jullie dat hebben gedaan...
Skywalker
Skywalker
Verwijderd
maak een server (multi player --> new)
laat iemand anders connecten op jouw ip. (multiplayer--> remote (staat rechtsboven) --> type ip in --> dubbelklik op de game die in de lijst verschijnt)
Tadaa, een multiplayer game.
laat iemand anders connecten op jouw ip. (multiplayer--> remote (staat rechtsboven) --> type ip in --> dubbelklik op de game die in de lijst verschijnt)
Tadaa, een multiplayer game.
Zo hebben wij het gedaan, maar er verschijnt geen game om te joinen??????
Please help!
Please help!
Als je OF installeerd, krijg je ook een linkje naar gamespy. Als je die download, installeerd, krijg je weer een speciale flashpoint optie. Zo kan je rooms joinen en een online spelleke spelen.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
heeft hij een firewall?
en ben jij ook al een keer host geweest en kon hij toen wel joine
en ben jij ook al een keer host geweest en kon hij toen wel joine
We hebben beide al host gespeeld en het wou beide keren niet?? Hij heeft geen firewall.
Skywalker
Skywalker
Dacht het niet!!
Dat FADE gedoe zit er echt niet in!! Ik speel al drie dagen 5 uur per dag en ik heb nog geen problemen gehad!! En intern op een LAN wil wel!!!
Skywalker
Skywalker
Pagina: 1