PCExtreme snelheid shared hosting

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:54
Hoi,

Ik ben al eventjes klant bij OVH(.fr), maar gezien het feit ik eigenlijk toch niet bijster veel uitsteek met m'n hosting opzoek naar iets dat mogelijks wat goedkoper uitkomt. Als ik daarbij een lokale(re) handel voorthelp, nog mooi meegenomen ook. Ik blijf liefst in EU met m'n stuff, gezien iedereen die erop moet zijn toch in de BE-NL-FR regio zit.

Viavia kwam ik terecht op pcextreme.nl, looks quite nice - hun dynamic hosting pakket voldoet ruimschoots aan m'n eisen.

Wel een vraagje - hoe bevalt de snelheid van deze hoster op hun shared omgeving? Want daar valt/staat er meestal nogal veel mee.

Grtz

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:48
Volgens mij kun je wel e.e.a. vinden via google hierover. Heb je denk ik nog niet gezocht?

Verder vraag ik me een beetje af wat je goedkoop noemt en wat je eisen zijn aan een hosting pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:54
Er valt bitter weinig te vinden via de geijkte search engines, al wat mee bezig gezeten. Een hoop van 2007 dat het traag was (niet meer relevant), wat dingen van een VPS (ook niet echt relevant). Viel nogal tegen, vandaar hier de vraag.

Wat betreft eisen, ze zijn niet te zwaar:
* 5+gb storage (effectief gebruikt) - dit lijkt nogal een probleemgeval bij veel hosters
* 2-4gb traffic is voldoende per maand
* 4 domains (met een ganse zwik aan subdomains)
* 3 sites
* full DNS management is leuk, dan moet je dat niet bij een andere partij onderbrengen
* SSH Access is echt wel een must. Het werkt zoveel handiger als je snel een kleine wijziging moet aanbrengen.

De reden dat ik het OVH Pro package had genomen was voornamelijk het feit dat er SSH access bijzat, en de rest ook goed uitkwam (ik kwam van LunarPages). Pricewise zat alles wel snor.

Met m'n berekeningen kom ik momenteel uit op een goeie 75€ op jaarbasis - bij OVH zit ik rond de 105€. Klein verschil, maar ik kan er wat anders mee doen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door devilkin op 16-11-2015 16:07 ]

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:43
Zit zelf voor mijn kleinere klanten al jaren bij Hosting2Go, betaal 45 euro pj voor 7500 MB diskspace en 750 GB data per maand. Grotere zet ik op een TransIP VPS.

Mooie is dat beide hun servers in NL hebben.
Hoe snel Hosting2Go is zou ik niet weten adhv metingen, ik zal ff een .bin file uploaden en je in PM het linkje geven. Heb zelf maar een 60/10 lijntje momenteel en die trek ik altijd vol.

[ Voor 31% gewijzigd door andy88 op 17-11-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

andy88 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:20:
Zit zelf voor mijn kleinere klanten al jaren bij Hosting2Go, betaal 45 euro pj voor 7500 MB diskspace en 750 GB data per maand. Grotere zet ik op een TransIP VPS.

Mooie is dat beide hun servers in NL hebben.
Hoe snel Hosting2Go is zou ik niet weten adhv metingen, ik zal ff een .bin file uploaden en je in PM het linkje geven. Heb zelf maar een 60/10 lijntje momenteel en die trek ik altijd vol.
Irrelevante post. TS vraagt naar ervaringen met PCExtreme, niet met provider X of Y
devilkin schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:53:
Er valt bitter weinig te vinden via de geijkte search engines, al wat mee bezig gezeten.
Kijk eens hier.... http://www.ispgids.com/ervaringen/pcextreme

[ Voor 52% gewijzigd door Freekers op 17-11-2015 14:16 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp