De Samsung UE48HU7500L of toch de UE48JU7000L

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Beste mede-tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV. Ik ben er één tegen gekomen die mij erg aanspreekt. Echter ben ik een andere tv tegengekomen die er erg op lijkt alleen wat nieuwer is. Is het de meerprijs waard?

Ik zoek een?
Een 48/50'' TV met een mooi design, goed beeld voor film en omaf en toe wat gamen (GTA, Assassins creed etc.).Het is belangrijk dat de nog een lange tijd meegaat. Natuurlijk zal het 'smart' gedeelte verouderen, maar verder moet het over 7 jaar nog steeds een 'prima' tv zijn.

Wat is je budget?
Rond de €1100,-. Bij een grote stap vooruit iets meer.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films kijken, gamen (geen pro ofzo), Youtube en Netflix streamen

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit momenteel te twijfelen tussen de UE48HU7500L of toch de UE48JU7000L. In eerste instantie had ik de UE48HU7500L pricewatch: Samsung UE48HU7500L Zwart gezien die me erg aansprak. Later zag ik dat dit model al ietsjes ouder is en er inmiddels een vergelijkbaar model is de UE48JU7000L pricewatch: Samsung UE48JU7000L Zilver. Ik vroeg me af of de meerprijs van de laatst genoemde het waard is. Momenteel is dat ongeveer €100,-.

Mocht je nou zeggen van, 'Je bent gek dat je voor deze tv gaat want (...), deze (...) is beter!' dan hoor ik t graag :) Alvast bedankt voor het meedenken.

• Laptom
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 14:21
Ik zit met hetzelfde dilemma.
Ik heb nog een beeldbuis (geen grap, wel een Matchline ;-) . Wordt tijd om met de tijd mee te gaan.

En zit ook tussen deze 2 modellen te twijfelen. De JU heeft in ieder geval DLNA, de HU niet. De Hu wordt dan wel weer door Ziggo officieel ondersteund.

Is de Smart interface beter bij de JU t.o.v. HU, of maakt dit niet veel verschil uit (HW)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:32

Bever!

3

Ik zou een 50cx700 of 55cx700 pakken, heb je zelfde specs als een ju7000 voor een super prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:38
Bever! schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:15:
Ik zou een 50cx700 of 55cx700 pakken, heb je zelfde specs als een ju7000 voor een super prijs.
Hier sluit ik mij bij aan, sterker nog, bij de CX700 krijg je een paneel met een groter kleurbereik, wat de JU7000 en JU7500 serie niet heeft (bovendien is het contrast van het paneel van de Panasonic ook hoger). Helemaal nu hij voor iets meer dan 800 euro en met 5 jaar garantie te krijgen is lijkt mij dat een makkelijke keuze.