Toon posts:

opzoek naar omscholing in de ICT.

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag beste mensen,

Ik wil me heel graag om laten scholen in de richting van de ICT alleen heb ik dus geen ervaring, mijn achter grond is commercieel wat me totaal niet ligt. Heb dus in het verleden de verkeerde keuze gemaakt. Wie o wie weet waar ik hier mee terecht kan?
Veel bedrijven willen mensen hebben met ervaring of iig een basis, HBO studie informatica.

De motivatie is heel sterk aanwezig!!! Dus ben ik me zelf alles aan te leren via tutorials op youtube.

Wie heeft hier nog tips voor me waar ik wel terecht kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:08
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:50:
Goedendag beste mensen,

Ik wil me heel graag om laten scholen in de richting van de ICT alleen heb ik dus geen ervaring, mijn achter grond is commercieel wat me totaal niet ligt. Heb dus in het verleden de verkeerde keuze gemaakt. Wie o wie weet waar ik hier mee terecht kan?
Veel bedrijven willen mensen hebben met ervaring of iig een basis, HBO studie informatica.

De motivatie is heel sterk aanwezig!!! Dus ben ik me zelf alles aan te leren via tutorials op youtube.

Wie heeft hier nog tips voor me waar ik wel terecht kan?
Aan welke richting zat jij zelf te denken? ICT is namelijk een zeer ruim begrip.
Zelf ben ik bijvoorbeeld werkzaam als systeembeheerder (terwijl ik volgend jaar met een HBO opleiding richting software development wil gaan starten wat in feite een compleet andere tak van de ICT is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:48

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

omscholen naar "de ICT" is veel te breed om uberhaupt concreet op te kunnen reageren. Ook is Werk & Inkomen een veel betere plaats om deze vraag te stellen. Je bent echter niet de eerste. Velen voor je hebben deze vraag ook al gesteld. Misschien kun je daar al veel in vinden:

http://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=omscholen

Mocht je uiteindelijk nog concrete vragen hebben dan kun je dan alsnog een topic in het juiste subforum openen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.