Bewerking kan niet worden voltooid....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209858

Topicstarter
Moi allen,
Ik hoop dat ik met onderstaand probleem in het goede forum zit.

Ik krijg heel vaak de volgende melding van Windows7:
"De bewerking kan niet worden voltooid omdat het bestand in Windows Verkenner is geopend."
Het betreffende bestand is dan Thumbs.db.
Ook vaak (bijna altijd) als ik bestanden verwijder uit een map en als ik dan die lege map wil verwijderen krijg ik de volgende melding:
"De bewerking kan niet worden voltooid omdat de map of een bestand in de map in een ander programma is geopend." Hierbij maakt het niet uit of ik een van de verwijderde bestanden wél of niet geopend heb gehad! Mogelijk is dan ook hier weer de Thumbs.db de oorzaak?
Iemand raad? Kan ik die Thumbs.db uitschakelen? Ik zie ze trouwens niet in de map! Ook niet bij "laten zien van verborgen bestanden"!
Alvast veel dank.
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:30

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wel hallo en welkom, :P

Het zijn geloof ik ook systeembestanden, dus het zien daarvan moet je ook inschakelen in hetzelfde lijstje als waar verborgen files tonen is aangevinkt. In diezelfde lijst staat ook 'altijd icons laten zien, geen thumbnail' of zoiets (ik ben een EN Windows gewend). Iets dat ook is te vinden via bijv. [google=Thumbs.db uitschakelen] - graag dergelijke zoekacties proberen voor aanmaken van een topic :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)