Pathe Unlimited onbeperkt bioscoopbezoek

Pagina: 1
Acties:
  • 1.145 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 15:12

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Schop :P

Nu er een mooie nieuwe Pathe is bijgekomen in Arnhem word dit interessant voor mij :P

19,- per maand voor normale fils en 26 euro per maand voor iMax en 3D Films.

Meer mensen die het overwegen?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:40

Polariteit

Fietsende fotografeur

Goede schop, dat herinnert mij eraan dat ik nog kortingsbonnen heb liggen voor 4 maanden pathe unlimited die ik voor januari moet opmaken :)

Ik vind die passen ideaal :)

Ik neem wel altijd de normale; er zijn naar mijn idee nog te weinig 3d films om dat prijsverschil te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 15:51
Afgespitst van Pathe Unlimited onbeperkt bioscoopbezoek. Toen bestond AK nog niet en een topic 8 jaar kicken is niet de bedoeling. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mjah. Als de TS alleen maar wil weten of andere mensen het ook gaan doen, dan zijn we hier snel klaar. Ik zie nu nog geen topic.

Dus als er niet duidelijke links met informatie e.d. komen zodat het nut heeft voor andere mensen, dan gaat dit topic niet lang overlegen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 21:09
Ik zie het nut van deze topic ook niet... De Pathe Unlimited en Unlimited Gold zijn al jaren deze prijs, en kunnen bij elke Pathe aangevraagd worden. Ook is er geen speciale actie o.i.d.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met die extra informatie lijkt me dit topic inderdaad veroordeeld tot het slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.