Geen idee of het topic hier hoort overigens of überhaupt een topic waardig.
Gisteren kreeg ik op mijn advertentie voor mijn vrouw haar iPhone een engelse reactie.
In eerste instantie wel op geantwoord.
Maar ga nu ontzettend twijfelen.
Diegene vraagt of we zaterdag kunnen ontmoeten.
Ofwel can we meet Saturday.
Nu als Engels niet je moedertaal is, en je letterlijk van den andere taal over gaat, dan kan de bedoeling ook afspreken zijn.
Mensen mogen van mij thuis ophalen.
Zit heel erg te twijfelen wat te doen.
Engels is redelijk netjes te noemen. Alleen kort af.
Normaal wordt er wel aan afdingen gedaan. Maar hier totaal niet.
Nu is het zo dat ik ook nauwelijks afding op interessante items met voor mij de juiste prijs. Maar toch.
Het doet wel alarmbellen rinkelen.
Mijn vrouw wil liever niet verkopen, maar zou het einde vinden als het wel legit is.
Geen idee of een admin, mod een ip adres kan vogelen en kijken of het überhaupt van NL is. Of wellicht bekend wbt oplichting?
Gisteren kreeg ik op mijn advertentie voor mijn vrouw haar iPhone een engelse reactie.
In eerste instantie wel op geantwoord.
Maar ga nu ontzettend twijfelen.
Diegene vraagt of we zaterdag kunnen ontmoeten.
Ofwel can we meet Saturday.
Nu als Engels niet je moedertaal is, en je letterlijk van den andere taal over gaat, dan kan de bedoeling ook afspreken zijn.
Mensen mogen van mij thuis ophalen.
Zit heel erg te twijfelen wat te doen.
Engels is redelijk netjes te noemen. Alleen kort af.
Normaal wordt er wel aan afdingen gedaan. Maar hier totaal niet.
Nu is het zo dat ik ook nauwelijks afding op interessante items met voor mij de juiste prijs. Maar toch.
Het doet wel alarmbellen rinkelen.
Mijn vrouw wil liever niet verkopen, maar zou het einde vinden als het wel legit is.
Geen idee of een admin, mod een ip adres kan vogelen en kijken of het überhaupt van NL is. Of wellicht bekend wbt oplichting?
[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 16-11-2015 08:40 ]