Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

afvoeren Konica Minolta c200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Voor een stichting in Amsterdam die ik vrijwilligerswerk, en zoek ICT-zaken uit.
Nu is een KM printer type c200 klaar om te worden afgevoerd. Er is geen manual om hem uit elkaar te halen, het ding is wel in vier stukken in het kantoor gebracht, ben al aan het schroevern geweest maar het lukt nu niet.
In 1 stuk is het niet vanaf 1 hoog naar beneden te dragen.
Heeft iemand een idee hoe dit aan te pakken? Konica Minolta wil hooguit een monteur sturen, met uurloon en voorrijkosten.
De printer is bezit van de stichting en niet meer in onderhoud.

Groeten

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-11 21:06
Ik weet niet precies uit mijn hoofd, maar de lades zijn 1 onderdeel. Het print gedeelte, glasplaat en dergelijke is 1 deel. En de bovenste klep is een deel. Ik durf niet te Zeggen welke het vierde deel is. Wellicht dat de lades in 2 delen kwam.

De lades kan je van de printer scheiden door 2 schroefjes los te maken, deze zitten als het goed is aan de rechter kant 1 en nog een 2de wss links achter. Daarna zou die redelijk gemakkelijk los moeten komen. (Til wel met zijn 2-en dding is enorm zwaar en dat maakt het stuk makkelijker ;) )

P.s. het is een tijdje geleden voor mij, (ik heb er wel is een paar in elkaar gezet. maar dat was geen moeilijk karwei. Het uit elkaar halen lijkt me niet veel moeilijker dan in elkaar zetten ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door demonic op 16-11-2015 13:49 ]