Toon posts:

Ik wil een nieuw apple product

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? ik wil lichte games zoals sims kunnen spelen

Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke? mijn max wat het mag kosten is 850,- euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. ja, Apple ik wil een iMac mac mini of macbook en wil dus aan jullie vragen welk model en welk soort het beste is voor mijn max prijs (tweedehands)

Wat denk je allemaal nodig te hebben? goede video kaart veel geheugen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? apple omdat ik het fijn vind samenwerken met mijn overige producten.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) nee.
Ga je overklokken? nee.

Wat verwacht je van ons? een snelle en informeel antwoord terug!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:22

GforceNL

Out of memory....

voor 850 ga je geen nieuwe Macbook vinden,

Goedkoopste mac Mini is 569.

http://www.apple.com/nl/s...&cid=aos-nl-kwg-mac-slid-

Had je zelf ook op apple site kunnen vinden...

Indien je tweedehands gaat zoeken, vrijwel alle Macbook Retina's v.a. 2012 kunnen zonder problemen lichte games spelen met de intel HD GPU's.

verwacht echter geen super GFX.

[ Voor 26% gewijzigd door GforceNL op 15-11-2015 21:34 ]

<Zinloze tekst hier>

Verwijderd

Topicstarter
nee weet ik ik had al vermeld dat ik een tweedehands wi;;l

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:54
Wat voor overige producten heb je het over in je TS?

Verwijderd

Topicstarter
iPad, iPhone, macbook air met weinig geheugen ;(

Verwijderd

Ik game eigenlijk alleen nog op de ipad air, mijn kinderen hebben de pc en gamepc de hele dag in gebruik. Games op de ipad zijn ook goedkoop, 1 tot 15 euro gemiddeld, vaak aanbiedingen enzo en veel sites met reviews en youtube laat ook veel zien.

Bevalt me meer dan goed, alleen shooters en racen vind ik fijner op een desktop.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-12 19:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

De Sims speelt fijner op WIndows (en goedkoper).
Welke programma's gebruik je op je Apple product(en)?

Review QNAP TS-230 NAS

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:19

WCA

Dutchredgaming schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:44:
De Sims speelt fijner op WIndows (en goedkoper).
Welke programma's gebruik je op je Apple product(en)?
Er wordt hier niet gepost om overgehaald te worden een windows machine te kopen. Hij wil een mac, klaar.

Share and Enjoy!

Verwijderd

Topicstarter
ik zelf gebruik mijn iPad nooit het is wel een iPad mini 1 zat wel te denken aan de 4 want van 800 euro kan je wel veel andere dingen kopen bijv. windows game pc en iPad mini 4 of zelfs een mac mini eind 2012 en iPad maar ik wil jullie mening graag horen!
mvg

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-12 19:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

GreNade schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:50:
[...]

Er wordt hier niet gepost om overgehaald te worden een windows machine te kopen. Hij wil een mac, klaar.
Dat zeg ik niet, maar ik melde mijn mening.

Welke programma's gebruik je?

Review QNAP TS-230 NAS

Verwijderd

Topicstarter
word exel en ik wou ook wel eens garage band gebruiken op iPad weet niet heel goed wat ik daarop wil doen

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:25

weebl

YARR!

Je wil games kunnen spelen en vraagt hier welke Apple je het beste kan kopen...?
Dat is een beetje als vragen welke vrachtwagen je het beste kan kopen om mee te kunnen komen met de Ferrari's op Zandvoort (gechargeerd)...
Ik erken dat gamen op Apple steeds meer in opkomst is, maar als gamen hetgene is waarvoor je een computer wil kopen dan raad ik het je echt af. Apple levert mooie producten, zowel op hard- als software gebied, maar wat betreft gamen is het toch echt Windows wat de scepter zwaait. En eigenlijk alleen maar vanwege DirectX. Zodra dat ondersteund wordt op Mac OS en Linux dan verandert dat de zaak :)

Is gamen van ondergeschikt belang dan is een Apple PC prima hoor! Ik ben een echte Windows-man, maar ben toch stiekem wel een beetje gecharmeerd van Mac OS :)
Pagina: 1