geen beeld zonder lader, laptop nog wel aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentdr
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik heb de update van Windows 10 uitgevoerd op mijn ASUS laptop.
Na wat moeilijkheden die ondertussen verholpen zijn lijkt hij nu wel goed te werken.
Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat ik alleen beeld heb als mijn oplader is aangesloten.
Wanneer ik mijn laptop van de stroom haal valt het beeld uit, mijn laptop blijft echter wel gewoon draaien en zodra ik de stroom weer inplug krijg ik weer gewoon beeld. Alles wat ik eventueel heb getypt tijdens het zwarte scherm staat er bij, dus de laptop werkt wel gewoon, alleen het beeld niet.

Kan iemand me hiermee helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
helderheid bij energiebeheer aanpassen, dan wel even spelen met de helderheid (fn f11 fn f12)
Het kan zijn dat de helderheidsinstellingen bij accu helemaal op 0 staat, en dan zie je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:41
Check even je BIOS of je brightness niet op 0 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
Wat voor een videokaart zit er in de laptop, is het bijvoorbeeld een Nvidia die dmv Optimus kan schakelen tussen de integrated en de dedicated videokaart? In dat geval mis je waarschijnlijk de juiste drivers/tools, misschien te downloaden vanaf de Asus site?

• ADMIRAL DAVE
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Begin met de energie-instellingen van je laptop eens te controleren zoals "picob" en "Reepje" al hebben aangegeven. Ik denk niet dat het je video kaart is deze verzorgen alleen het beeld maar niet de verlichting ervan.

Mvg. admiral Dave ✯✯✯✯✯