Weggeborgen AV kasten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromanin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 19:59
Geen idee of er hier nog mensen wat ervaring mee hebben.

Maar ik ben wat op zoek naar een kast waar ik al mijn AV materiaal in kan wegstoppen, maar dan echt helemaal wegstoppen, dus niet meer zichtbaar. Liefst van al een verticale kast met de nodige diepte om al het materiaal in weg te krijgen. Ik vind het ook vrij belangrijk dat hij goed geventileerd is.

Ik heb wat zitten rondkijken maar ik kan iets dergelijks dus helemaal niet vinden.

Ik zat nu wat met het idee van een verticale (dunne) open kast, die van me weggedraaid staat op zijn zij. Maar dan heb ik wel een kast nodig met een volwaardig afgewerkte achterkant.

Anyway, is er een shop die zich hiermee bezig houdt?

Ik heb zelf trouwens niet de tijd om de kast zelf te maken, zou ook niet weten hoe er aan te beginnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Chromanin op 15-11-2015 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zelf al gezocht? :)
En wat jij zoekt heet een AV meubel. Is een apart topic voor: Het grote Audiomeubel topic!
En ja, die zijn er ook dicht. En ja, een dedicted AV meubel kost je knaken. Als je een budget vn 250 euro hebt wens in je iig veel succes, dat gaat hem ws niet worden ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromanin
The Eagle schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:27:
Zelf al gezocht? :)
En wat jij zoekt heet een AV meubel. Is een apart topic voor: Het grote Audiomeubel topic!
En ja, die zijn er ook dicht. En ja, een dedicted AV meubel kost je knaken. Als je een budget vn 250 euro hebt wens in je iig veel succes, dat gaat hem ws niet worden ;)
Wel, op zich is geld niet echt het grootste probleem.

Maar ik kan inderdaad helemaal niets vinden.

Het probleem met AV meubels is dat ze helemaal rond een TV gebouwd zijn. Maar aangezien dat ik met een beamer zit ben ik daar helemaal niks mee, sterker nog, ik wil de AV meubel helemaal niet zichtbaar hebben en wat camoufleren in het interieur.

Ik wil ook het AV materiaal niet in de buurt van mijn scherm hebben, mogelijk er (ver) naast.

Eigenlijk wat ik echt nodig heb is een rack, maar eentje die er wat mooi uitziet en gesloten is maar toch met wat ventilatie voor de cooling.
http://www.installerschoice.com/images/introImages3.png

[ Voor 7% gewijzigd door Chromanin op 16-11-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:52
Je kan natuurlijk ook een standaard rack kopen en daar zelf een behuizing omheen (laten) maken zodat het in je interieur past.

[ Voor 3% gewijzigd door MewBie op 17-11-2015 17:37 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromanin
Goh, dat is echt vrij zinloos, een rack is echt enorm duur en is bedoelt voor kabel management en airflow. Daar zal ik helemaal niks meer aan hebben als ik er iets rond bouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk anders een naar een PAX kast oid van Ikea. Gewoon een linnenkast van 50 cm diep. Paar extra planken en klaar ben je :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Maar meneer wilt niet zelf klussen. Oplossing voor het probleem: bezoek een meubelmaker

[ Voor 17% gewijzigd door Fietsbel op 17-11-2015 19:22 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

Chromanin schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:07:
Goh, dat is echt vrij zinloos, een rack is echt enorm duur en is bedoelt voor kabel management en airflow. Daar zal ik helemaal niks meer aan hebben als ik er iets rond bouw.
Lekkere toon sla je aan tegen iemand die je wilt helpen of in ieder geval met een idee komt. Het is eigenlijk wel de lijn van je topics: een vraag stellen en er eigenlijk niet meer op terug komen en bij een andere brainfart direct weer een ander topic openen. Eigen inzet is iets wat we op Got waarderen en ook verwachten. Doe daar wat mee.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromanin
FeaR schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:37:
[...]

Lekkere toon sla je aan tegen iemand die je wilt helpen of in ieder geval met een idee komt. Het is eigenlijk wel de lijn van je topics: een vraag stellen en er eigenlijk niet meer op terug komen en bij een andere brainfart direct weer een ander topic openen. Eigen inzet is iets wat we op Got waarderen en ook verwachten. Doe daar wat mee.
Ho maar, dit zijn wel zaken waar ik wel al een hele tijd achter lig te zoeken hoor. Als het zo evident zou zijn, zou ik inderdaad er geen topic op een forum voor posten. Wie weet is er ergens een winkel waar je die dingen zo in de winkel vind, een mens kan toch gewoon maar vragen.

En ik denk dat je je wat inbeeld met mijn "toon", ik apprecieer alle reacties enorm, maar het lijkt me niet echt handig om dat elke keer duidelijk te maken. Zijn idee is niet slecht, maar ik heb er wat bedenkingen bij, geen probleem toch? Niet zo persoonlijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromanin
The Eagle schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:21:
Kijk anders een naar een PAX kast oid van Ikea. Gewoon een linnenkast van 50 cm diep. Paar extra planken en klaar ben je :)
Ja maar geen goeie airflow, ook, ik weet niet of je zo'n kast op zijn zij kan plaatsen, heeft die een goed afgewerkte achterkant?

Eigenlijk, zou ik iets hebben als dit, maar 3x zo hoog en met laden in, dan zou dat perfect zijn denk ik:
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/70161320/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Chromanin schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:16:Ik heb zelf trouwens niet de tijd om de kast zelf te maken, zou ook niet weten hoe er aan te beginnen.
Het klinkt als een opdracht voor een platform zoals werkspot of marktplaats diensten en niet voor een platform zoals tweakers. Ik hoop dat je daar wat mee kan.
Pagina: 1