Heb vanavond plots een probleem gekregen met mijn laptop. Deze startte uit het niks opeens op, nadat ik erop bezig was. Ben geen melding tegengekomen van een noodzakelijke start i.v.m. een update oid. Het scherm (blauw met 'Opnieuw Opstarten en een soort ronddraaiend cirkeltje van stipjes) blijft de hele tijd in beeld staan. Opnieuw uitzetten van de laptop helpt niet. Zie wel het startscherm, waarna dit scherm weer tevoorschijn komt. Neem aan dat d.m.v. het uitdrukken v/d laptop de laptop ook echt uitgaat en niet in de slaapstond komt.
Bios kan ik wel benaderen, maar iets van 'Veilig opstarten' trof ik daar niet aan. Iemand enig idee? Het is mijn werk laptop en heb deze vanaf morgenochtend eigenlijk weer nodig....
Betreft:
ACER ASPIRE E5-573-37QE
i3 5005u
4GB RAM
128GB SSD
Windows 10
Heb dit nog nooit meegemaakt. Hoop dan ook dat iemand een oplossing en/of een tip voor me heeft!
Toevoeging: Muis werkt overigens wel, maar heb je niks aan in dat blauwe scherm. Toetsenbord (bepaalde sneltoetsen) werken wel, maar bijvoorbeeld ctrl+alt+del niet.
Bios kan ik wel benaderen, maar iets van 'Veilig opstarten' trof ik daar niet aan. Iemand enig idee? Het is mijn werk laptop en heb deze vanaf morgenochtend eigenlijk weer nodig....
Betreft:
ACER ASPIRE E5-573-37QE
i3 5005u
4GB RAM
128GB SSD
Windows 10
Heb dit nog nooit meegemaakt. Hoop dan ook dat iemand een oplossing en/of een tip voor me heeft!
Toevoeging: Muis werkt overigens wel, maar heb je niks aan in dat blauwe scherm. Toetsenbord (bepaalde sneltoetsen) werken wel, maar bijvoorbeeld ctrl+alt+del niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Flavio_ op 15-11-2015 21:11 . Reden: Toevoeging ]