Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Nieuwe GPU, veel problemen met mijn huidige. Deze ben ik van plan aankomende week terug te sturen sinds er nog garantie opzit.
En mijn doel is gewoon games op redelijke kwaliteit (high/ultra) te spelen. Witcher 3 / fallout 4 / path of exile / wow / Diablo RoS. DIt alles op 1080p
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ongeveer 350
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit is mijn huidige systeem. Ik wil op het moment niet alles vervangen, ik heb wat hulp nodig met uitkiezen van een nieuwe gpu. Nu ik de double dissipation vervang zoek ik een kaart die ook wat minder lawaai maakt.
Ik dacht zelf aan een pricewatch: MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G
Daarnaast lijkt pricewatch: MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G mij een optie. Ik weet alleen niet goed hoe ik moet inschatten of het de extra 30 euro waard is. Of dat ik last van bottleneck krijg / mijn voeding niet genoeg is.
Alvast bedankt iedereen
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Nieuwe GPU, veel problemen met mijn huidige. Deze ben ik van plan aankomende week terug te sturen sinds er nog garantie opzit.
En mijn doel is gewoon games op redelijke kwaliteit (high/ultra) te spelen. Witcher 3 / fallout 4 / path of exile / wow / Diablo RoS. DIt alles op 1080p
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ongeveer 350
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX FX-8320 Black Edition Black Edition | € 148,85 | € 148,85 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 45,50 | € 45,50 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Thermalright Chill Factor 3 | € 5,23 | € 5,23 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 426,28 | |
Dit is mijn huidige systeem. Ik wil op het moment niet alles vervangen, ik heb wat hulp nodig met uitkiezen van een nieuwe gpu. Nu ik de double dissipation vervang zoek ik een kaart die ook wat minder lawaai maakt.
Ik dacht zelf aan een pricewatch: MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G
Daarnaast lijkt pricewatch: MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G mij een optie. Ik weet alleen niet goed hoe ik moet inschatten of het de extra 30 euro waard is. Of dat ik last van bottleneck krijg / mijn voeding niet genoeg is.
Alvast bedankt iedereen