Antagonist / Versio meerdere domeinen & Wordpress?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hallo,

Als ik Antagonist neem, kan ik dan meerdere websites / domeinen gebruiken door dezelfde host?
Bij Versio wordt er aangegeven dat er 50 gebruikt kunnen worden (en onbeperkte subdomeinen).
Dit omdat ik in ieder geval 2 domeinnamen / websites aan wil maken.

Daarnaast wil ik gebruik maken van Wordpress. Bij Antagonist is dit simpel te installeren, maar hoe is dit bij Versio? Zij ondersteunen het wel, maar ik ben niet bekend met de panels en of panels makkelijk te installeren zijn. Dit is meer weggelegd voor mensen die hier hun werk in hebben. Terwijl ik alles zelf doe vanuit privé.

Wat extra hulp ter info zou handig zijn.. en anders ga ik toch maar voor het vertrouwde Antagonist. :)

Versio is qua prijs meer dan de helft goedkoper. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 15-11-2015 18:57 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Bij Versio kan je simpel met een paar klikken een WordPress omgeving opzetten. Ongeveer vergelijkbaar met Antagonist. De meningen over Versio zijn nogal verdeeld, zoek het forum en Google er maar eens op na. Dat zal een persoonlijke keuze zijn.

Ik zit zelf privé/hobby bij Versio met onder andere WordPress en bevalt me tot zo verre prima. Heb verder ook geen gecompliceerde toeters en bellen aan de sites hangen.

Antagonist blinkt qua service goed uit. Je betaalt er dan ook wel meer voor, maar voor mijn hobby net even te veel. Alle waar voor zijn geld denk ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
J-D schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:06:
Bij Versio kan je simpel met een paar klikken een WordPress omgeving opzetten. Ongeveer vergelijkbaar met Antagonist. De meningen over Versio zijn nogal verdeeld, zoek het forum en Google er maar eens op na. Dat zal een persoonlijke keuze zijn.

Ik zit zelf privé/hobby bij Versio met onder andere WordPress en bevalt me tot zo verre prima. Heb verder ook geen gecompliceerde toeters en bellen aan de sites hangen.

Antagonist blinkt qua service goed uit. Je betaalt er dan ook wel meer voor, maar voor mijn hobby net even te veel. Alle waar voor zijn geld denk ik maar.
Oke, dankje. Voor mij is het bedoeld voor zakelijke websites, maar het is niet zo dat ik erg druk ben met die zakelijke activiteiten. Het is dus meer bedoeld als opstart, maar wil wel Wordpress themes kunnen gebruiken, en zelf aanpassen om de website naar eigen hand te zetten. Intussen zie ik nog meer pakketten en lijkt Hosting2Go bijvoorbeeld een perfecte middenweg, maar daar kan er maar één domein gebruikt worden.

Het verkeer en dergelijke zal dermate laag zijn, dat een extra domein wel gewenst is..

Edit: PS. Inmiddels heb ik domein / hosting via Antagonist besteld. Ik vraag me af of je zomaar domeinnamen toe kan voegen. Er zijn wel opties, maar die lijken me niet echt in websites op zichzelf te resulteren.

• Alias bestaand pakket
• Geen pakket
• Eigen nameservers

Tja.. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Luxicon op 15-11-2015 19:40 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:46
Heel simpel, je hebt ftp-toegang en kunt zelf databases aanmaken, dus wordpress en alle mogelijkheden is geen probleem. Alleen als je specifieke eisen hebt qua geheugen en php-upload dingen Enzo kan dit wellicht niet. Maar je kunt prima 10 wordpress sites draaien op 10 verschillende domeinen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Paultje3181 schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:31:
Heel simpel, je hebt ftp-toegang en kunt zelf databases aanmaken, dus wordpress en alle mogelijkheden is geen probleem. Alleen als je specifieke eisen hebt qua geheugen en php-upload dingen Enzo kan dit wellicht niet. Maar je kunt prima 10 wordpress sites draaien op 10 verschillende domeinen oid
Oke, top! Binnenkort ga ik proberen een ander domein toe te voegen aan de hosting. :)

...