Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 702260

Topicstarter
ik ben al een tijdje actief op euroclix ik heb nu ongeveer 26 euro ik wil dat laten uit betalen enige wat je moet invullen in je rekening nummer en ze storten het later op je rekening maar aangezien ik erg voorzichtig ben wil ik aan jullie vragen of iemand hier ervaring heeft met euroclix en of het betrouwbaar is?

bedankt alvast

groet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Haha bestaan die nog?! Een vijftien jaar geleden was dat hip en heb ik er ook eens een tientje verdiend. Keurig uitbetaald. Zou niet weten waarom ze dat nu niet meer doen.

Echter verstandig je rekeningnummer niet zomaar overal in te vullen. Maar dan vraag ik me toch af waarom je er aan bent begonnen en nu pas twijfelt aan de betrouwbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:09
Wat is je risico dat ze je rekeningnummer hebben?

Ze geven ook creditcards uit, zal dus wel enige vorm van professionele organisatie achter zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 702260

Topicstarter
Miyamoto schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:46:
Haha bestaan die nog?! Een vijftien jaar geleden was dat hip en heb ik er ook eens een tientje verdiend. Keurig uitbetaald. Zou niet weten waarom ze dat nu niet meer doen.

Echter verstandig je rekeningnummer niet zomaar overal in te vullen. Maar dan vraag ik me toch af waarom je er aan bent begonnen en nu pas twijfelt aan de betrouwbaarheid.
ik dacht dat ik ook uitbetaalt op paypal kan worden maar moet dus blijkbaar met je rekeningnummer :P even wat bij verdienen achter de pc ahhaha bedankt voor het antwoorden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Heb het ook
Heb inmiddels al 2x 150 euro laten uitbetalen en diverse dingetjes laten opsturen in ruil voor clix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:11
Af en toe klik ik ook eens ergens. Steeds keurig betaald (3 tot 4x een tientje of zo).

www.steamloco.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-05 17:42
Goede ervaringen mee, 75 euro netjes uitbetaald gekregen. Toen ik me bedacht dat dat erg weinig geld was voor de tijd die in de enquêtes zit, ben ik er wel mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Eigenlijk zou dit iets zijn voor het Shopping Forum, maar de topic start is dusdanig summier en er is weinig onderzoek gedaan. Daarom gaat dit topic op slot. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.