dit topic staat vast in het verkeerde forum oid, mijn excuses
ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden een nokia lumia 620, en een 920 gehad. ik vond na een tijdje het aanbod aan apps vreselijk en ben toen over gestapt naar android, maar deze is nu zo sloom dat hij bij het aantikken van een foto om te bekijken al helemaal vastloopt(xperia t). daarom wil ik opnieuw een windowsphone aanschaffen, en neem het beperkte app aanbod op de koop toe.
maar nu vond ik de aankomende microsoft lumia 550 een interessant toestel met een nieuwe snapdragon 210 processor en 1gb ram. maar aan de andere kant vond ik een lumia 920 redelijk snel werken en het 'hervatten' scherm is bijna nooit voorgekomen. en zat ik dus ook te denken aan een lumia640 of 735
deze beschikken over de snapdragon 400 in combinatie met 1gb ram. maar welke kan ik beter aanschaffen?
ik heb ook al via de pricewatch gekeken maar ervaringen van andere kunnen me natuurlijk veel meer vertellen
mijn wensen zijn vooral:
-1gb ram of meer
-redelijk future proof
-scherm van 4.0inch tot 4.7inch
-zo min mogelijk 'hervatten' te zien krijgen
-16gb geheugen of meer/8gb geheugen maar inc sd kaart
-redelijk scherp scherm
-eind van de dag nog 30% accu hebben
-natuurlijk windows phone
-front facing camera die redelijk scherp is
hiermee ga ik dan vooral:
-whatsappen
-instagram
-9gag ofourse
-af en toe een mooie foto van mijn mooie schakelbrommer maken
-navigeren tijdens het pizzabezorgen(offline)
-muziek luisteren in de trein
-snapchat voor zover mogelijk met een oude xap van 6snap
-zoveel mogelijk updaten naar de meest recente (test) versie, door preview for developers
-word documenten bekijken en soms snel bewerken
-email checken
hierbij heb ik een budget van ongeveer 150/160euro
ik vraag vast teveel maar iets wat redelijk in de buurt komt is altijd goed, maar niet zo langzaam als een lumia 620, 1.80x de snelheid van de 620 is redelijk vind ik.
ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden een nokia lumia 620, en een 920 gehad. ik vond na een tijdje het aanbod aan apps vreselijk en ben toen over gestapt naar android, maar deze is nu zo sloom dat hij bij het aantikken van een foto om te bekijken al helemaal vastloopt(xperia t). daarom wil ik opnieuw een windowsphone aanschaffen, en neem het beperkte app aanbod op de koop toe.
maar nu vond ik de aankomende microsoft lumia 550 een interessant toestel met een nieuwe snapdragon 210 processor en 1gb ram. maar aan de andere kant vond ik een lumia 920 redelijk snel werken en het 'hervatten' scherm is bijna nooit voorgekomen. en zat ik dus ook te denken aan een lumia640 of 735
deze beschikken over de snapdragon 400 in combinatie met 1gb ram. maar welke kan ik beter aanschaffen?
ik heb ook al via de pricewatch gekeken maar ervaringen van andere kunnen me natuurlijk veel meer vertellen
mijn wensen zijn vooral:
-1gb ram of meer
-redelijk future proof
-scherm van 4.0inch tot 4.7inch
-zo min mogelijk 'hervatten' te zien krijgen
-16gb geheugen of meer/8gb geheugen maar inc sd kaart
-redelijk scherp scherm
-eind van de dag nog 30% accu hebben
-natuurlijk windows phone
-front facing camera die redelijk scherp is
hiermee ga ik dan vooral:
-whatsappen
-9gag ofourse
-af en toe een mooie foto van mijn mooie schakelbrommer maken
-navigeren tijdens het pizzabezorgen(offline)
-muziek luisteren in de trein
-snapchat voor zover mogelijk met een oude xap van 6snap
-zoveel mogelijk updaten naar de meest recente (test) versie, door preview for developers
-word documenten bekijken en soms snel bewerken
-email checken
hierbij heb ik een budget van ongeveer 150/160euro
ik vraag vast teveel maar iets wat redelijk in de buurt komt is altijd goed, maar niet zo langzaam als een lumia 620, 1.80x de snelheid van de 620 is redelijk vind ik.