Toon posts:

installeren van win98/win2000 met asus CU4VX-D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen,

Mijn mamaplank (asus CU4VX-D dubbele processor) komt strax binnen. Nu wil ik daar 98 en win 2000 op gaan zetten. Zijn er mensen die performance tips hebben? instellingen in bios, bepaalde patches, instellingen in windows, en waar ik op moet letten als ik dat installeer.

Alvast bedankt..

• bonceng
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een ding doe ik sowieso en dat is de virus detectie in de BIOS uitschakelen. Het kan nml. is problemen veroorzaken met installeren van software.

Voor de rest alles standaard laten, OS installeren en dan pas gaan tunen.

specs

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het mobo nou binnen. in 1 slot zit iets wat lijkt op een proc, maar dan zonder core, was da voor'n ding?

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 08:03

Talon

Booooom !

Dat is een "nep"-proc.
die moet je in slot 2 doen als je maar 1 processor draait op dat mobo... een soort stop-plug.
Hoe heet zo'n ding toch ? |:(

• bonceng
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 20 juni 2001 11:15 schreef Talon het volgende:
Dat is een "nep"-proc.
die moet je in slot 2 doen als je maar 1 processor draait op dat mobo... een soort stop-plug.
Hoe heet zo'n ding toch ? |:(
buttplug? terminator? geen idee, ik noem maar wat ;)

specs

Verwijderd

Hallo

Nou maar ff wat info over dat board het loopt heel stabniel ik heb de config die je hier onder ziet er in zitten :) en windows installen gaat gewoon zoals hetg hord heb er geen problemen mee heb zelf ook nog XP er op draaien en dat gaat ook als een trein .. oh ja .. wat er op CPU2 zit heet een cpu killer or terminator :) maar goed dan weet je dat ook

Groeten

Hades,

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 02:10
Zo'n ding heet een cpu terminator en die moet je inderdaad op je tweede socket plaatsen

iRacing Profiel

Pagina: 1