Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Fan controller unit voor meerdere pwm fans.
Wat is je budget?
< €100
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een Asus ranger VII moederbord (hierdoor kan ik geen speedfan gebruiken) met 2 videokaarten in crossfire (voorzien van nzxt G10 + aio waterkoelingsysteem). De cpu wordt gekoeld met een corsair h100i.
De corsair en asus software kan de fans alleen regelen op de cpu of moederbord temperatuur.
Ik zoek dus een controller om automatisch via een temperatuur curve de 2 x 2 fans te regelen die lucht door de radiators blaast en lucht over de kaart blaast. Het liefst voor elke kaart apart. Er hoeft geen schermpje op te zitten, de kast staat onder tafel.
Het enige wat ik heb gevonden is de NZXT grid+ (v2), maar ik kan niet duidelijk worden of deze ook op aparte gpu temperatuur kan regelen.
Ik zoek een?
Fan controller unit voor meerdere pwm fans.
Wat is je budget?
< €100
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een Asus ranger VII moederbord (hierdoor kan ik geen speedfan gebruiken) met 2 videokaarten in crossfire (voorzien van nzxt G10 + aio waterkoelingsysteem). De cpu wordt gekoeld met een corsair h100i.
De corsair en asus software kan de fans alleen regelen op de cpu of moederbord temperatuur.
Ik zoek dus een controller om automatisch via een temperatuur curve de 2 x 2 fans te regelen die lucht door de radiators blaast en lucht over de kaart blaast. Het liefst voor elke kaart apart. Er hoeft geen schermpje op te zitten, de kast staat onder tafel.
Het enige wat ik heb gevonden is de NZXT grid+ (v2), maar ik kan niet duidelijk worden of deze ook op aparte gpu temperatuur kan regelen.