Vorige week kreeg ik een mail via tweakers op mijn LG G4. Gelijk op gereageerd via reply in Windows Mail (Windows 10) maar geen antwoord terug. Na 2 pogingen ben ik gaan zoeken of ik de verzender toch kon achterhalen (en dat is gelukt) en hem vervolgens een DM gestuurd. Deze tweaker melde dat hij beide mails niet ontvangen had...vreemd.
Gisteren gebeurde hetzelfde, via een andere advertentie (gezocht Moto G 2015) een mail via tweakers ontvangen. Gelijk weer een reply gedaan via Windows Mail maar geen reactie. Uiteindelijk via outlook zijn werkelijke adres weten te achterhalen en maar direct een mail gestuurd naar zijn gmail account. Toch ook wel een beetje vreemd dat dit zo makkelijk te achterhalen is....
Vanmorgen 2 mail delivery failures in mijn postvak in
Reporting-MTA: dns; adonis.tweakers.net
X-Postfix-Queue-ID: CAC83180C4A
X-Postfix-Sender: rfc822; (mijn email adres)@outlook.com
Arrival-Date: Sat, 14 Nov 2015 19:54:22 +0100 (CET)
Final-Recipient: rfc822; devnull@tweakers.net
Original-Recipient: rfc822;noreply@tweakers.net
Action: delayed
Status: 4.3.0
Remote-MTA: dns; adonis.tweakers.net
Diagnostic-Code: smtp; 451 4.3.0 <devnull@tweakers.net> Temporary internal
error
Will-Retry-Until: Thu, 19 Nov 2015 19:54:22 +0100 (CET)
Gisteren gebeurde hetzelfde, via een andere advertentie (gezocht Moto G 2015) een mail via tweakers ontvangen. Gelijk weer een reply gedaan via Windows Mail maar geen reactie. Uiteindelijk via outlook zijn werkelijke adres weten te achterhalen en maar direct een mail gestuurd naar zijn gmail account. Toch ook wel een beetje vreemd dat dit zo makkelijk te achterhalen is....
Vanmorgen 2 mail delivery failures in mijn postvak in
Reporting-MTA: dns; adonis.tweakers.net
X-Postfix-Queue-ID: CAC83180C4A
X-Postfix-Sender: rfc822; (mijn email adres)@outlook.com
Arrival-Date: Sat, 14 Nov 2015 19:54:22 +0100 (CET)
Final-Recipient: rfc822; devnull@tweakers.net
Original-Recipient: rfc822;noreply@tweakers.net
Action: delayed
Status: 4.3.0
Remote-MTA: dns; adonis.tweakers.net
Diagnostic-Code: smtp; 451 4.3.0 <devnull@tweakers.net> Temporary internal
error
Will-Retry-Until: Thu, 19 Nov 2015 19:54:22 +0100 (CET)