Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Google Chrome] sluit af als ik een nieuwe tab open etc?

Pagina: 1
Acties:

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:05
Hallo allemaal!

Gisteren ging mn laptop wat updates doen waarna windows (W7 x64 pro) ging herstarten. Nu herstart ik niet zo heel vaak maar nadat hij opnieuw op was gestart had Chrome ineens kuren.

Simpel gezegd: Nieuwe tab openen of op de tab zelf klikken zorgt er voor dat chrome afsluit, terug naar vorige pagina zorgt er voor dat hij nieuwe tabs opent (die je dan weer niet daadwerkelijk kan openen want dan sluit hij die tab weer af) en als ik op settings klik gebeurt er helemaal niks.

Ik heb wat gegoogled en schijn niet de enige met dit probleem te zijn maar heb geen oplossing kunnen vinden nog.

Iemand hier bekend met dit vreemde probleem?

Adjust non olet, plerumque...

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:00
1nsane schreef op zondag 15 november 2015 @ 08:39:
Hallo allemaal!

Gisteren ging mn laptop wat updates doen waarna windows (W7 x64 pro) ging herstarten. Nu herstart ik niet zo heel vaak maar nadat hij opnieuw op was gestart had Chrome ineens kuren.

Simpel gezegd: Nieuwe tab openen of op de tab zelf klikken zorgt er voor dat chrome afsluit, terug naar vorige pagina zorgt er voor dat hij nieuwe tabs opent (die je dan weer niet daadwerkelijk kan openen want dan sluit hij die tab weer af) en als ik op settings klik gebeurt er helemaal niks.

Ik heb wat gegoogled en schijn niet de enige met dit probleem te zijn maar heb geen oplossing kunnen vinden nog.

Iemand hier bekend met dit vreemde probleem?
Kijk even of je nog meer updates hebt in Windows update en kijk ook even bij optionele updates. Een aantal van die updates blijken vage problemen als dit op te lossen.
Ook kan het helpen om even te kijken of je wel de laatste versie van Chrome hebt