Toon posts:

inkomsten website

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Ik heb inmiddels meerdere websites draaien met meer dan 400 unieke bezoekers per dag.

Nu wil ik graag inkomsten genereren met deze websites.

Inmiddels ben ik al meer dan een jaar aan de gang met een adsense account maar dit heeft mij totaal 25 euro opgeleverd.

Ik vraag mij af bij welke affiliate partijen jullie eventueel aangesloten zijn.

En voornamelijk met ict gebied en security testing als topic wat eventueel interessant kan zijn.

Graag hoor ik jullie ervaringen of tips.

Alvast Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ik denk niet dat 400 bezoekers genoeg is om iets aan te verdienen, al helemaal niet als je puur op ads wil draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:34
Ik denk dat je het niet slecht doet met 400 unieke bezoekers en dan €25,- verdient.

ik weet van een forum, dat waren per dag minimaal 500 unieke bezoekers, en dat leverde op jaarbasis iets meer op als €120 euro ofzo.. net genoeg om de webhost te kunnen betalen.
(uiteraard zullen veel mensen ad-block hebben gebruikt, en dan kan je nog zoveel bezoekers hebben, als ze ad-block gebruiken brengen ze zoiezo niks in het laatje)

Advertenties zijn geen vet pot. en je gaat er nog van uit dat alle 400 geen ad-block gebruiken. zoals gezegd, het is niet slecht wat je nu krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit is wel een heel vrijblijvende, open post waar heel veel antwoorden op zijn. Daarnaast mis ik eigen inzet. Oftewel: ga eerst zelf aan de slag, en kom terug als je gerichte vragen / problemen heb, én kan aangeven wat je al hebt uigezocht. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.