Heb al vele jaren 2 FB accounts, vorige week kreeg ik opeens bij aanmelden het bericht dat ik niet eerder op mijn account kon, dan na invullen registratieformulier en insturen kopie van ID met foto of ander bewijs van naam , geboortedatum en foto.;
zie hier; https://www.facebook.com/...40gmail.com%26lloc%3Dlogo
Facebook-aanmelding
Je moet je aanmelden om verder te gaan.
Meld je aan als:
Ton Yixuan
os.beijington -apastaartteken- gmail com
Ben je niet Ton?
Wachtwoord:
••••••••••
Aangemeld blijven
Aanmelden of Registreer je bij Facebook
Bevestig je gegevens
Je account is vergrendeld omdat we je gegevens moeten verifiëren. Vul het onderstaande formulier binnen 14 dagen in om weer toegang te krijgen tot je account. Vergeet niet dat je je niet kunt aanmelden bij je account zonder deze stappen te voltooien.
Voornaam
Bijv.: Peter
Achternaam
Bijvoorbeeld: Smit
Geboortedatum
Jaar toevoegen
Verstrek een identiteitsbewijs in waarop de te bevestigen naam staat. Meer informatie over waarom we vragen om je identiteitsbewijs en de verschillende soorten identiteitsbewijzen die we accepteren.
Welke soorten identificatie accepteert Facebook?
Je kunt je identiteit op een van de drie manieren bevestigen. Maak persoonlijke gegevens die we niet nodig hebben om je identiteit te verifiëren, onleesbaar wanneer je documentatie verzendt (bijvoorbeeld je creditcardnummer of burgerservicenummer). We versleutelen de verbinding die mensen maken met Facebook standaard, inclusief de identiteitsbewijzen die je naar ons stuurt. We verwijderen je identiteitsbewijsgegevens nadat de verificatie is voltooid.
Optie 1: Officieel identiteitsbewijs
Een officieel identiteitsbewijs met je naam en geboortedatum, of je naam en foto. Voorbeelden hiervan zijn:
Paspoort
Stemkaart
Rijbewijs
Geboortebewijs
Huwelijksakte
Officiële documenten voor naamswijzigingen
Bewijs van stamidentiteit of status
Bewijs van autoverzekering of persoonlijke verzekering
Verblijfsvergunning
Een officieel identiteitsbewijs anders dan een rijbewijs (bijvoorbeeld een gehandicaptenkaart of een identiteitskaart)===
Hoe upload ik mijn identiteitsbewijs naar Facebook?
Waarom wordt mij gevraagd een identiteitsbewijs te uploaden?
Wat gebeurt er met mijn identiteitsbewijs nadat ik het heb geüpload?
Je id('s)
Opgeslagen als JPEG-bestanden, indien mogelijk. Je kunt maximaal 3 bestanden toevoegen.
Bestanden kiezen
Peins er niet over, ,ze hebben al mijn gegevens, en ga zeker geen ID,rijbewijs of ander bewijs insturen.
Graag jullie mening!
zie hier; https://www.facebook.com/...40gmail.com%26lloc%3Dlogo
Facebook-aanmelding
Je moet je aanmelden om verder te gaan.
Meld je aan als:
Ton Yixuan
os.beijington -apastaartteken- gmail com
Ben je niet Ton?
Wachtwoord:
••••••••••
Aangemeld blijven
Aanmelden of Registreer je bij Facebook
Bevestig je gegevens
Je account is vergrendeld omdat we je gegevens moeten verifiëren. Vul het onderstaande formulier binnen 14 dagen in om weer toegang te krijgen tot je account. Vergeet niet dat je je niet kunt aanmelden bij je account zonder deze stappen te voltooien.
Voornaam
Bijv.: Peter
Achternaam
Bijvoorbeeld: Smit
Geboortedatum
Jaar toevoegen
Verstrek een identiteitsbewijs in waarop de te bevestigen naam staat. Meer informatie over waarom we vragen om je identiteitsbewijs en de verschillende soorten identiteitsbewijzen die we accepteren.
Je kunt je identiteit op een van de drie manieren bevestigen. Maak persoonlijke gegevens die we niet nodig hebben om je identiteit te verifiëren, onleesbaar wanneer je documentatie verzendt (bijvoorbeeld je creditcardnummer of burgerservicenummer). We versleutelen de verbinding die mensen maken met Facebook standaard, inclusief de identiteitsbewijzen die je naar ons stuurt. We verwijderen je identiteitsbewijsgegevens nadat de verificatie is voltooid.
Optie 1: Officieel identiteitsbewijs
Een officieel identiteitsbewijs met je naam en geboortedatum, of je naam en foto. Voorbeelden hiervan zijn:
Paspoort
Stemkaart
Rijbewijs
Geboortebewijs
Huwelijksakte
Officiële documenten voor naamswijzigingen
Bewijs van stamidentiteit of status
Bewijs van autoverzekering of persoonlijke verzekering
Verblijfsvergunning
Een officieel identiteitsbewijs anders dan een rijbewijs (bijvoorbeeld een gehandicaptenkaart of een identiteitskaart)===
Hoe upload ik mijn identiteitsbewijs naar Facebook?
Waarom wordt mij gevraagd een identiteitsbewijs te uploaden?
Wat gebeurt er met mijn identiteitsbewijs nadat ik het heb geüpload?
Je id('s)
Opgeslagen als JPEG-bestanden, indien mogelijk. Je kunt maximaal 3 bestanden toevoegen.
Bestanden kiezen
Peins er niet over, ,ze hebben al mijn gegevens, en ga zeker geen ID,rijbewijs of ander bewijs insturen.
Graag jullie mening!
[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 15-11-2015 09:26 . Reden: scheelt je weer wat spam ]