Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Server 2012 download updates niet

Pagina: 1
Acties:

• PascalDutch
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Beste mensen, ik zit niet zo heel erg vaak op dit forum dus vergeef het mij als ik een foutje maak.

Ik ben voor school bezig met Windows Server 2012 in een gevirtualiseerde omgeving. Ik ben nu ondertussen zo ver dat ik deze server moet updaten alleen krijg ik het al twee dagen achtereen niet voor elkaar om die stomme updates te downloaden die noodzakelijk zijn voor een WSUS server. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Begin een beetje radeloos te worden namelijk.

Het gaat om Windows Server 2012 gevirtualiseerd in VirtualBox met twee NIC's waarvan één voor een intern netwerk (die ik overigens uitgeschakeld heb, je weet immers maar nooit). Daarnaast heb ik 2048 MB RAM toegewezen mocht dit relevant zijn.

Bij voorbaat dank

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Event log?

[ Voor 10% gewijzigd door Trommelrem op 14-11-2015 19:04 ]

• PascalDutch
  • Niet online
Zal even kijken maar om de één of andere reden is mijn server ook ontzettend traag

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Perfmon.

• PascalDutch
  • Niet online
Server Manager loopt continu vast waardoor de CPU usage weer heel hoog is waardoor mijn systeem traag is. Maar dit lijkt mij geen verklaring voor het download probleem. Het probleem is ook dat hij ook helemaal niks download want hij heeft geen netwerk usage.

• PascalDutch
  • Niet online
Op magische wijze zijn de updates gedownload. Gewoon geduld hebben dus. Toch bedankt voor je hulp Trommelrem :)

• DarkZatoox
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-11 09:20
zover ik kan herineren was er iets aan de hand met de progress bar van de updates.

ik heb in de praktijk ook meegemaakt dat meerder servers niet wouden updaten (dachten we)
na een tijdje draaien waren ze opeens klaar en aan het instaleren.
ofterwel gewoon geduld hebben :)

weet dat de post al opgelost is en van 9 dagen geleden maar kan nooit kwaad om een verduidelijke oplossing achter te laten voor de zoekende :P

everything not saved will be lost

Pagina: 1