Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk de nieuwere games spelen en voorbereid zijn dat ik een degelijke pc game heb voor de komende 2 a 3 jaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1000,- en €1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voorlopig mijn huidige monitor:
Deze zal waarschijnlijk wel vernieuwd worden door 144Hz scherm in de toekomst.
Mijn muis en toetsenbod.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem, met alles wat nodig is en waar ik een tijd mee vooruit kan.
Kwa HDD ruimte hoeft van mij niet al te groot te zijn aangezien dit meer is om games op te zetten, ik heb er wel voor gekozen om maar 250BG SSD te nemen en daarbij een 1TB HDD, foto's en dergelijke heb ik een 6TB NAS voor.
Ik heb voor deze kast gekozen omdat ik er dan een dvd speler in kan stoppen dit omdat ik toch nog wel eens spellen fysiek wil kopen aangezien dat soms voordeliger is dan hem digitaal te kopen en ik heb geen bootable Windows USB-Stick (wordt dan moelijk om het te installeren lijk mij
)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur, zolang het delelijk en betrouwbaar is van kwaliteit.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie mij kunnen helpen met mijn huidige build zoals hieronder bij elkaar gezet goed is, of misschien waarop bezuinigd zou kunnen worden of een ander component beter is.
Is de PSU goed genoeg voor deze build? Ik zie helaas dat de PSU van 450W weinig op voorraad zijn en denk dat een PSU van 550W weer overkill is.
Ik twijfel wel of alleen een 500GB SSD te nemen of gewoon de huidige selectie te behouden.
Voornamelijk de nieuwere games spelen en voorbereid zijn dat ik een degelijke pc game heb voor de komende 2 a 3 jaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1000,- en €1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voorlopig mijn huidige monitor:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Deze zal waarschijnlijk wel vernieuwd worden door 144Hz scherm in de toekomst.
Mijn muis en toetsenbod.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem, met alles wat nodig is en waar ik een tijd mee vooruit kan.
Kwa HDD ruimte hoeft van mij niet al te groot te zijn aangezien dit meer is om games op te zetten, ik heb er wel voor gekozen om maar 250BG SSD te nemen en daarbij een 1TB HDD, foto's en dergelijke heb ik een 6TB NAS voor.
Ik heb voor deze kast gekozen omdat ik er dan een dvd speler in kan stoppen dit omdat ik toch nog wel eens spellen fysiek wil kopen aangezien dat soms voordeliger is dan hem digitaal te kopen en ik heb geen bootable Windows USB-Stick (wordt dan moelijk om het te installeren lijk mij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur, zolang het delelijk en betrouwbaar is van kwaliteit.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie mij kunnen helpen met mijn huidige build zoals hieronder bij elkaar gezet goed is, of misschien waarop bezuinigd zou kunnen worden of een ander component beter is.
Is de PSU goed genoeg voor deze build? Ik zie helaas dat de PSU van 450W weinig op voorraad zijn en denk dat een PSU van 550W weer overkill is.
Ik twijfel wel of alleen een 500GB SSD te nemen of gewoon de huidige selectie te behouden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 209,95 | € 209,95 |
| 1 | Asus Z170M-PLUS | € 116,95 | € 116,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 358,- | € 358,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.042,55 | |