Ik ben op zoek naar een nieuwe PC, maar ik weet niet zeker of het beter is om aan deze dingen te veranderen (wat dan denk ik de meeste onderdelen word) of gewoon een nieuwe te kopen.
Huidige PC: (niet 100% zeker van de precieze onderdelen, maargoed, als het niet de precieze zijn zitten ze erg iig erg dichtbij)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga vooral gamen, wil ook nieuwe releases (zoals bijvoorbeeld fallout4) kunnen spelen.
edit1: Ben ook van plan een tweede scherm te kopen (waarschijnlijk dan deze als secondary scherm gebruiken)
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000eu. vind het niet erg om daar evt iets boven te gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie bovenaan. Verder heb ik toetsenbord/muis/headset etc. allemaal.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil een (kleinere) SSD in combinatie met hdd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Huidige PC is erg luid en dit word niet op prijs gesteld door huisgenoten, dus het liefst ietwat aan de stillere kant
edit1: Ben ook van plan een tweede scherm te kopen (waarschijnlijk dan deze als secondary scherm gebruiken)
Ga je overklokken?
Denk het niet? Als het een grote verbetering op kan leveren dan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op advies om ofwel aan te passen ofwel vanaf 0 te beginnen (of iets daartussen natuurlijk
), en dan ook graag wat jullie zouden aanraden qua onderdelen.
Huidige PC: (niet 100% zeker van de precieze onderdelen, maargoed, als het niet de precieze zijn zitten ze erg iig erg dichtbij)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus M4N98TD EVO | € 0,- | € 0,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 550 Ti SuperClocked | € 0,- | € 0,- |
| 2 | WD Green SATA 3 Gb/s, 500GB | € 53,11 | € 106,22 |
| 1 | Rasurbo BC-11 | € 34,16 | € 34,16 |
| 1 | Philips T-line 231T1SB Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Patriot Sector 5 PGV38G1333ELK | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair TX650W-C | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 140,38 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga vooral gamen, wil ook nieuwe releases (zoals bijvoorbeeld fallout4) kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000eu. vind het niet erg om daar evt iets boven te gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie bovenaan. Verder heb ik toetsenbord/muis/headset etc. allemaal.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil een (kleinere) SSD in combinatie met hdd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Huidige PC is erg luid en dit word niet op prijs gesteld door huisgenoten, dus het liefst ietwat aan de stillere kant
Ga je overklokken?
Denk het niet? Als het een grote verbetering op kan leveren dan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op advies om ofwel aan te passen ofwel vanaf 0 te beginnen (of iets daartussen natuurlijk