Hallo,
ik heb een medion pc mt 14 in huis genomen via via gekregen(gratis)
nu sluit ik alles netjes aan en in windows aangekomen werkt de muis niet dus ik dacht we gaan een nieuwe muis kopen dan zal dat wel zijn opgelost niet dus er komt te staan dat hij niet woord herkend.
Soms herkend die hem en doet die het ook een paar minuten maar dan valt die weg en het rode lampje op de muis blijft wel branden.
wat ik dus allemaal zelf heb geprobeerd en gedaan om het proberen op te lossen.
-bios plug and play aan en uit gezet(staat weer aan)
-nieuwe muis gekocht
-windows opnieuw geinstallerd(windows 7 8 geprobeerd dat stond op compatible er mee was)
-drivers geinstallerd
-device manager gekeken en drivers op update gedaan
-g11 toetsenbord drivers geinstalleerd daar zit ook usb poort op en via de manier gedaan krijg ik ook geen resultaat
-bios batterij er uit gehaald voor reset
verder weet ik niet meer wat ik kan proberen..
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik zelf denk dat er een software matig fout is want het toetsenbord doet het prima en usb sticks die ik er in doe ook niet in alle usb poorten maar dat komt wel eens voor.
even nog een linkje naar de specs: http://www.icraft-pc.co.uk/product/mt14
ik hoor het graag en sorry als het verhaal beetje wazig in elkaar zit geen held in verhalen type
Groetjes en alvast bedankt
ik heb een medion pc mt 14 in huis genomen via via gekregen(gratis)
nu sluit ik alles netjes aan en in windows aangekomen werkt de muis niet dus ik dacht we gaan een nieuwe muis kopen dan zal dat wel zijn opgelost niet dus er komt te staan dat hij niet woord herkend.
Soms herkend die hem en doet die het ook een paar minuten maar dan valt die weg en het rode lampje op de muis blijft wel branden.
wat ik dus allemaal zelf heb geprobeerd en gedaan om het proberen op te lossen.
-bios plug and play aan en uit gezet(staat weer aan)
-nieuwe muis gekocht
-windows opnieuw geinstallerd(windows 7 8 geprobeerd dat stond op compatible er mee was)
-drivers geinstallerd
-device manager gekeken en drivers op update gedaan
-g11 toetsenbord drivers geinstalleerd daar zit ook usb poort op en via de manier gedaan krijg ik ook geen resultaat
-bios batterij er uit gehaald voor reset
verder weet ik niet meer wat ik kan proberen..

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik zelf denk dat er een software matig fout is want het toetsenbord doet het prima en usb sticks die ik er in doe ook niet in alle usb poorten maar dat komt wel eens voor.
even nog een linkje naar de specs: http://www.icraft-pc.co.uk/product/mt14
ik hoor het graag en sorry als het verhaal beetje wazig in elkaar zit geen held in verhalen type
Groetjes en alvast bedankt