RDP programma zoals coherence in Parallels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soneraxx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-08 13:21
Hallo,

Ik vroeg mij af of er een RDP programma bestaat dat zich gedraagt als de coherence mode bij Parallels, waarbij je de windowsprogramma's gebruikt zoals deze OS X applicaties zouden zijn, maar waarbij de applicatie zich 'op afstand' bevindt (in casu: pc op kantoor).

Kortom, dat je het gevoel hebt om op een mac te werken en niet in een windowsomgeving zit te werken.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hier ben ik ook naar opzoek. Het enige wat ik dusver heb kunnen vinden zijn enterprise applicaties die ook een enterprise prijskaartje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:44
Soneraxx schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 13:45:
Hallo,

Ik vroeg mij af of er een RDP programma bestaat dat zich gedraagt als de coherence mode bij Parallels, waarbij je de windowsprogramma's gebruikt zoals deze OS X applicaties zouden zijn, maar waarbij de applicatie zich 'op afstand' bevindt (in casu: pc op kantoor).

Kortom, dat je het gevoel hebt om op een mac te werken en niet in een windowsomgeving zit te werken.

Iemand een idee?
Tim.k schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 15:31:
Hier ben ik ook naar opzoek. Het enige wat ik dusver heb kunnen vinden zijn enterprise applicaties die ook een enterprise prijskaartje hebben.
http://www.royalapplications.com/ts/osx/features ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik neem aan dat je doelt op de "external apps" functionaliteit? Die is namelijk niet beschikbaar voor OS X en in Windows start het programma dan in Royal TS waardoor de meerwaarde (coherence functie Parallels) verdwenen gaat aangezien je dan net zo goed een RDP sessie kunt starten als er toch een kader om heen zit.

Royal TS kende ik nog niet, andere functies vind ik toch wel interessant. Toch weer iets opgestoken.