Hallo guys/girls, ik ben op zoek naar een nieuwe game pc, heb het een en ander al opgezocht, maar aangezien er zoveel keus is wil ik graag informeren wat jullie zouden kiezen...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, liefst dat de komende tijd alle games op 1920x1080 met visueel alles richting maximaal lekker spelen. Zo nu en dan video bewerken, maar dat stelt niet zo heel veel voor wat ik ermee doe, dus mag ook wat langzamer gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst maximaal 1500 euro (minder is altijd goed). 100 a 200 euro over het budget kan (liever niet, alleen als het echt veel beter is als een 1500 euro setup), ik kwam zelf op ongeveer 1670 euro uit (hieronder post ik wat ik had uitgezocht)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een monitor, muis, toetsenbord, dvd brander heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit weet ik niet precies, heb wat tests bekeken op diverse sites, post beneden mijn setup
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De HDD sowieso van Western Digital, heb pas 1x een overleden WD gehad, al 4x een seagate... dus wil eigenlijk niet afwijken van WD. Bij de videokaart gaat mijn voorkeur uit naar AMD, zonder echt een logische reden, meer omdat ik altijd AMD heb gehad en deze het goed deden (maar is dus geen must)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet iets met teveel lampjes. Geluid en energieverbruik maakt niet veel uit
Ga je overklokken?
Heb nog nooit iets overklokt dus zolang het niet nodig is niet.
Wat verwacht je van ons?
Dat even gekeken wordt naar de setup die ik me heb bedacht, en jullie me kunnen vertellen waar ik het beste op kan besparen
Mijn eigen setup:
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Wesley
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, liefst dat de komende tijd alle games op 1920x1080 met visueel alles richting maximaal lekker spelen. Zo nu en dan video bewerken, maar dat stelt niet zo heel veel voor wat ik ermee doe, dus mag ook wat langzamer gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst maximaal 1500 euro (minder is altijd goed). 100 a 200 euro over het budget kan (liever niet, alleen als het echt veel beter is als een 1500 euro setup), ik kwam zelf op ongeveer 1670 euro uit (hieronder post ik wat ik had uitgezocht)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een monitor, muis, toetsenbord, dvd brander heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit weet ik niet precies, heb wat tests bekeken op diverse sites, post beneden mijn setup
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De HDD sowieso van Western Digital, heb pas 1x een overleden WD gehad, al 4x een seagate... dus wil eigenlijk niet afwijken van WD. Bij de videokaart gaat mijn voorkeur uit naar AMD, zonder echt een logische reden, meer omdat ik altijd AMD heb gehad en deze het goed deden (maar is dus geen must)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet iets met teveel lampjes. Geluid en energieverbruik maakt niet veel uit
Ga je overklokken?
Heb nog nooit iets overklokt dus zolang het niet nodig is niet.
Wat verwacht je van ons?
Dat even gekeken wordt naar de setup die ik me heb bedacht, en jullie me kunnen vertellen waar ik het beste op kan besparen
Mijn eigen setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4820K Boxed | € 288,50 | € 288,50 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII HERO | € 198,90 | € 198,90 |
| 1 | Asus Radeon R9 390 DC2 8GD5 | € 356,50 | € 356,50 |
| 1 | WD Red Pro, 4TB | € 228,95 | € 228,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Advanced C1 | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Corsair Dominator Platinum CMD16GX3M2A2133C9 | € 151,- | € 151,- |
| 1 | Corsair RM750 | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 164,93 | € 164,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.637,63 | |