Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Thuis ben ik in bezit van een Philips 55PUS7909 tv, welke 4K beeldmateriaal kan afspelen. Om deze reden wil ik Netflix 4k aanschaffen, echter wordt de 4k variant niet door de tv ondersteund. Daarom ben ik op zoek naar een apparaat welke ik via een Onkyo receiver wil aansluiten op de TV. Zelf zag ik bijvoorbeeld dat de Nvidia Shield hiervoor geschikt is, echter is dit een apparaat met veel meer toepassingen. Meerdere functies dan YouTube en netflix is in principe niet noodzakelijk. Wel moet het een snelle interface zijn.

Welk apparaat kan ik het beste hiervoor aanschaffen?

Alvast bedankt voor de reacties,

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

nah... bespaar je de moeite :)
Ik heb gisteravond voor de probeer eens dat UHD abo aangeklikt op netflix...
4 films, 2 docu's en de nieuwe netflix serie, meer 4K is er niet te zien... meteen weer afgemeld.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:11
paQ schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:04:
nah... bespaar je de moeite :)
Ik heb gisteravond voor de probeer eens dat UHD abo aangeklikt op netflix...
4 films, 2 docu's en de nieuwe netflix serie, meer 4K is er niet te zien... meteen weer afgemeld.
Dit dus inderdaad.... de content is nog uiterst beperkt en weegt voor het moment imho nog niet op tegen de kosten die je ervoor moet maken in deze situatie.

Maar mocht je het ondanks dat toch willen:
De volgende apparaten ondersteunen streaming in Ultra HD wanneer ze worden gekoppeld aan een Ultra HD-tv:
•Nvidia Shield
•Roku 4
•TiVo Bolt
•Amazon Fire TV (nieuwe versie)
•Binnenkort worden meer apparaten toegevoegd!

(bron: https://help.netflix.com/...ten-streamen-in-ultra-hd-)

iRacing Profiel

• Yannes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:05
Ook moet je even kijken welke versie van HDCP de Onkyo receiver ondersteunt, aangezien 4K versie 2.2 gebruikt, en een oudere receiver dit niet zal ondersteunen. Ook moet de receiver HDMI 2.0 ondersteunen.