Garret1410 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:16:
Is moeilijk want wat vind je belangrijk.
De S6 is een van de beste smartphones die je kan krijgen en niet duur.
Maar zo zijn er nog wel meer zoals de Nexus 6p, iPhone 6s, LG V10, Z5 enz..
Kortom maak een lijst van punten van wat jij belangrijk vind zoals camera, beeldscherm, accuduur, extern geheugen, allerlei andere features, enzovoorts.
Ik heb op dit moment een S6 met custom rom en dat loopt als een trein. Ik hou van het design, amoled beeldscherm, camera en snelheid.
Maar geen front speakers, sd kaart, waterdicht, stock Android of grote accu.
Oke ik zal het inderdaad even wat duidelijker zeggen. (zat eerst op de S5

)
Iphone kunnen we sowieso weghalen om mee te beginnen.
Het beeldscherm zou eigenlijk qhd moeten zijn voor een flagship voor vind ik. LCD en Amoled heb ik geen grote voorkeur maar Amoled is altijd mooi.
De camera vindt ik belangrijk maar als hij alsnog even goed is als de S5 zal ik niet klagen. Beter is altijd mooi meegenomen.
De accuduur vind ik heel belangrijk, omdat ik een heavy video kijker ben. Dat is ook het meeste wat ermee zal gedaan worden.
Extern geheugen hoef ik niet persee, maar als het erbij zit is het goed. Maar het is niet nodig.
IR Blaster of NFC is ook niet noodzakelijk.
Vinger scanner zou er eigenlijk wel bij moeten, maar dat hebben ze allemaal tegenwoordig volgens mij.
Spiekers vind ik dan wel belangrijk, maar misschien zal ik niet klagen omdat ik ook nooit verwend ben met front speakers.
Snelheid is natuurlijk logisch, ik heb vooral lagg gevonden bij het multitasken bij de S5.
Ik heb alleen touchwiz gebruikt tot nu toe, dus hierbij kan ik niks zeggen. Is touchwiz echt zo slecht?
Dit is het wel denk ik.