Aanschaffen nieuwe speakerset / Headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RienkK
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-10 17:26
Ik zoek een?
Ik zoek zowel een headset als een speaker set voor mijn computer setup in mijn relatief kleine kamer.

Wat is je budget?
Voor de headset liefst niet hoger dan 200 en voor het speakersetje liever ook niet duurder dan 200.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De headset zal waarschijnlijk op gaan bij het gamen en zo nu en dan is als de speakers even niet aan mogen :). De speakers om gewoon om zo nu en dan wat EDM / House door mijn kamer te beuken.

Wat heb je zelf al gevonden?
#ProductPrijsSubtotaal
1Logitech Z333€ 54,95€ 54,95
1Corsair Gaming VOID Wireless€ 119,90€ 119,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 174,85

Welke vragen heb je hier nog over?
Vooral bij de Logitech Z333 twijfel ik over de kwaliteit, zo'n speaker set met subwoofer lijkt me iets te goedkoop. Lever ik door de lage prijs erg in op kwaliteit? Zullen deze speakers langer meegaan dan een jaar?
Bij de headset heb ik niet erg veel twijfels meer. Hij lijkt alles te hebben wat ik zoek, hij is wireless (belangrijke eis), hij heeft een (dan wel niet top kwaliteit) mic, goed geluid voor een headset (als ik de revies mag geloven) en beschikt over digitale surround sound. Ik hoor menigeen audiofiel al denken; zet alle headsets op de zwarte lijst en ga voor een goede hoofdtelefoon + mic. Ik sta er wel voor open alleen als ik daarvoor kies lever ik in op het draadloos rondjes rennen in mijn kamer mocht ik nog even bedenken dat ik wat extra fitness training nodig heb. Wel heb ik mijn twijfels over deze digitale surround sound 7.1 van dolby. Sommige reviews zijn er niet over te spreken andere vinden het 'gewoon' goed. Perfecte weergave is niet zo heel belangrijk voor mij, het gaat me er meer om dat als ik me ergens in de bosjes verstop in H1Z1, ik duidelijk hoor waar de vijand vandaan komt en misschien zou het me dan wel leuk lijken om bij films ook zo iets als surround sound te hebben als dit niet een te grote eis is, want ik heb geen idee hoe dit in werkelijkheid in elkaar steekt.

Ik hoor graag van jullie en alle advies is welkom!