Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 11:52
Aangezien ik niks over Brawlhalla op Tweakers kon vinden, dacht ik: Laat ik maar een topic opengooien dan.

Voor de mensen die het niet kennen: Brawlhalla is een platform brawler die goed op weg is om de Super Smash Bros. van de PC te worden. Ik zelf speel al vanaf de alpha, en het dev team heeft in mijn optiek alleen nog maar goede dingen gedaan.

Online werkt (meestal) vrij lekker, maar het is ook prima geschikt voor local co-op.

Het beste van dit alles: Het spel is gratis te spelen op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ja best vermakelijk inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik had via via gehoord over Brawlhalla, en ben meteen een avondje zoet geweest. Vroeger vond ik Super Smash Bros erg vermakelijk. En ik moet zeggen dat deze game mij heeft doen verrassen. Zeer tof, zeker met een paar vrienden! Veel diversiteit door de verschillende characters (die je ook nog eens moet unlocken.. of je betaalt even 20 euro ;)).

Aanradertje, zeker omdat het free-to-play is! Perfect om even tussen de andere games door een paar mensen een pak rammel te geven :).

Ik verwacht dat meer mensen hier nog niet van gehoord hebben- aangezien ik over het algemeen vrij goed op de hoogte ben van de leuke games, dus vond ik deze post wel de moeite waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kwam het toevallig tegen in de playstation store en het is dus niet alleen voor de PC, maar ook voor PS4 en MacOS. Geinig spelletje wel voor af en toe een uurtje vermaak. Voordeel aan deze game is ook dat de characters redelijk gebalanceerd zijn (niet zoals bijv. Smash Bros Brawl waarin Meta Knight zo overpowered is dat die standaard geband is bij toernooitjes).

Vicariously I live while the whole world dies