Hallo beste mensen,
Ik ga voor het eerst in 12 jaar weer een desktop-computer samenstellen. Laatste tijd slechts voorgebakken laptops gehad, maar mis steeds power (kan vaak spellen nieteens starten), dus vond het een goed idee om maar een keer een echte computer te kopen.
Heel bijzonder is mijn wens niet (zie vraag voor game pc met mijn budget vaker voorbij komen), maar heb toch een specifiekere eis, namelijk: ook vloeiend in-home streaming te kunnen doen naar tv.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
€1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De hele kast, behalve ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GTX kaart, zodat ik later Nvidia Shield Tv kan nemen over Steam Link
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het niet hoeft, liever niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een aantal componenten bij elkaar gezocht, maar vraag me af of ik niets over het hoofd zie. Verkeerde combinatie van spullen voornamelijk. Misschien mis ik zelfs een essentieel onderdeel.
Ik ga voor het eerst in 12 jaar weer een desktop-computer samenstellen. Laatste tijd slechts voorgebakken laptops gehad, maar mis steeds power (kan vaak spellen nieteens starten), dus vond het een goed idee om maar een keer een echte computer te kopen.
Heel bijzonder is mijn wens niet (zie vraag voor game pc met mijn budget vaker voorbij komen), maar heb toch een specifiekere eis, namelijk: ook vloeiend in-home streaming te kunnen doen naar tv.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Games vloeiend kunnen spelen
- Vloeiend streamen naar een Steam Link (mogelijk later Nvidia Shield Tv) 1080p 60fps
€1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Samsung Evo 840 500gb
- Scherm: Iiyama ProLite x2483hsu
- Muis, Toetsenbord, Headset
De hele kast, behalve ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GTX kaart, zodat ik later Nvidia Shield Tv kan nemen over Steam Link
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Liefst niet al te grote kast (maar moet performance niet beperken)
- Relatief stil
- Geen overdreven lampjes etc.
- misschien usb 3.1/usb-c (weinig prio)
Als het niet hoeft, liever niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een aantal componenten bij elkaar gezocht, maar vraag me af of ik niets over het hoofd zie. Verkeerde combinatie van spullen voornamelijk. Misschien mis ik zelfs een essentieel onderdeel.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 234,95 | € 234,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 357,95 | € 357,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt | € 82,- | € 82,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.111,60 | |