[Steam] Downloaden Fallout 4 op mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2021
Hoi!

Ik heb vandaag fallout 4 gekocht, maar spelen kan ik het nog niet omdat ik het op steam gekocht heb en dus nog moet downloaden, sinds ik student ben en mijn internet op kot de download niet aan kan (snelheid is geen probleem, bandbreedte limiet wel) moet ik het thuis downloaden. Mijn PC op kot is een desktop en kan die niet mee naar huis nemen.

Nu heb ik 2 opties, ofwel gebruik ik mijn macbook pro om het thuis te downloaden, of de laptop van mijn moeder.

Liefst gebruik ik mijn macbook sinds dat sneller gaat downloaden en er is ook meer plek vrij, op de laptop van men moeder zou ik eerst wat troep moeten verwijderen.

Nu is mijn vraag of ik via mijn macbook pro de steamfiles kan downen voor fallout 4 op pc. Dat ik op kot nog een paar kleinere dingen moet updaten/verifiëren na het overzetten is geen probleem.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:08
Naar mijn weten is dat niet mogelijk, een kennis had een nieuwe game PC gebouwd begin dit jaar en wou alle games op de door jouw genoemde manier downloaden (thuis had hij 100/100 internet, op studentenkamers maar 8/2).

Uiteindelijk nam hij de PC naar zijn ouders om de boel te downloaden (vrolijk aan de andere kant van NL).

Indien ik fout zit, correct me if I'm wrong, toen kon dat in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
Mizgala28 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:15:
Naar mijn weten is dat niet mogelijk, een kennis had een nieuwe game PC gebouwd begin dit jaar en wou alle games op de door jouw genoemde manier downloaden (thuis had hij 100/100 internet, op studentenkamers maar 8/2).

Uiteindelijk nam hij de PC naar zijn ouders om de boel te downloaden (vrolijk aan de andere kant van NL).

Indien ik fout zit, correct me if I'm wrong, toen kon dat in ieder geval niet.
Als ik het op een windows PC download gaat het zeker wel, heb ik al vroeger gedaan, vraag me enkel af of het op mijn macbook ook gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Apart, bij hem kon dat niet (van Windows 7 naar Windows 7).

Maar goed, mocht het wel kunnen denk ik dat met OSX naar Windows het sowieso ingewikkelder ligt, op die macbook zal steam naar alle waarschijnlijkheid de OSX versie downloaden en niet Windows versie van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
Mizgala28 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:43:
Apart, bij hem kon dat niet (van Windows 7 naar Windows 7).

Maar goed, mocht het wel kunnen denk ik dat met OSX naar Windows het sowieso ingewikkelder ligt, op die macbook zal steam naar alle waarschijnlijkheid de OSX versie downloaden en niet Windows versie van games.
Ja, als ik de steam folder van een game kopieer en dan "verify game cache" klik op de nieuwe PC download hij wat patches en verifieert hij de game files en werkt het op de nieuwe PC.

Ik vraag me af of mijn mac zelfs aan de download kan beginnen sinds er geen versie is van fallout 4 voor mac, maar puur theoretisch, als er alleen een download is voor windows, als ik die download, ookal kan ik niet spelen op de laptop, zou ik tenminste bestanden zoals textures en maps(grootste deel van een spel) kunnen kopiëren naar mijn desktop en de rest downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Proberen kan altijd.

Succes in ieder geval
Pagina: 1