Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit zal mijn eerste zelf gebouwde PC worden waar ik, naast het gebruik van mijn MacBook, af en toe lekker op zou willen gamen. Dit hoeft lang niet in de 'ultra' settings, maar het moet wel goed lopen en er goed uitzien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs van de onderstaande wenslijst is prima, echter; als er nog geΓ―nvesteerd dient te worden om hem met een (kleine) investering beter te laten lopen, is dit zeker mogelijk!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Slechts een monitor, boxen en een headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit staat in onderstaande wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal niet! Ik sta overal voor open!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een PC welke niet al te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Ik zal altijd proberen het maximale uit het systeem te halen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Geld speelt, als student zijnde, zeker een rol. Echter, mag dit niet ten koste gaan van de kwaliteit. Ik zoek dus een PC waar ik nu lekker mee kan starten, en als ik ervaar dat het systeem nog niet helemaal is wat ik zoek, kan ik in de nabije toekomst altijd nog een upgrade uitvoeren!
Daarom graag onderstaande wenslijst beoordelen;
Dit zal mijn eerste zelf gebouwde PC worden waar ik, naast het gebruik van mijn MacBook, af en toe lekker op zou willen gamen. Dit hoeft lang niet in de 'ultra' settings, maar het moet wel goed lopen en er goed uitzien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs van de onderstaande wenslijst is prima, echter; als er nog geΓ―nvesteerd dient te worden om hem met een (kleine) investering beter te laten lopen, is dit zeker mogelijk!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Slechts een monitor, boxen en een headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit staat in onderstaande wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal niet! Ik sta overal voor open!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een PC welke niet al te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Ik zal altijd proberen het maximale uit het systeem te halen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Geld speelt, als student zijnde, zeker een rol. Echter, mag dit niet ten koste gaan van de kwaliteit. Ik zoek dus een PC waar ik nu lekker mee kan starten, en als ik ervaar dat het systeem nog niet helemaal is wat ik zoek, kan ik in de nabije toekomst altijd nog een upgrade uitvoeren!
Daarom graag onderstaande wenslijst beoordelen;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-6400K Boxed | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Asus A88XM-A | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | MSI R7 370 Gaming 4GB | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Cooler Master K350 | € 49,25 | € 49,25 |
| 1 | Noctua NH-U9B SE2 | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3D1609ES2LX0CEU | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Crucial BX100 120GB | € 62,95 | € 62,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 569,45 | |